Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم جزئیات ثبت نام بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه را تشریح کرد و گفت: ثبت نام از دهه دوم مهر ماه آغاز می شود.

به گزارش مهر، به نقل از سازمان امور دانشجویان، مجتبی صدیقی ضمن اعلام فراخوان دور جدید جشنواره دانشجوی نمونه افزود: ثبت نام بیست و هفتمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه از دهه دوم مهر ماه آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تمام دانشجویان متقاضی دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی و پژوهشگاه های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، همچنین دانشگاه های پیام نور و فرهنگیان می توانند با مراجعه به سایت http://portal.saorg.ir/ نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

رئیس سازمان امور دانشجویان یادآور شد: جشنواره دانشجوی نمونه در سال ۹۶، ۴ هزار و ۳۵۲ درخواست در مرحله اولیه ثبت نام داشته که از این بین ۱ هزار و ۴۳۹ درخواست ثبت نهایی شده و جمعا ۲۲۰ نفر در مرحله دانشگاهی به دبیرخانه مرکزی معرفی شدند.

وی ادامه داد: از تعداد مذکور، ۹۲ نفر آن مربوط به دانشجویان وزارت علوم و ۱۲۸ نفر دانشجویان وزارت بهداشت بودند که در نهایت ۴۰ نفر به عنوان برگزیدگان مرحله کشوری در اسفند ماه سال گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهور مورد تقدیر قرار گرفتند.

صدیقی خاطرنشان کرد: جشنواره سال ۹۷ که بیست و هفتمین دوره رقابت میان متقاضیان این جشنواره است براساس زمان بندی های پیش بینی شده در هفته دوم مهرماه آغاز و در پایان همین سال با برگزاری مراسم تجلیل به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: همانند سال های گذشته تمام مراحل ثبت نام و مرحله داوری دانشگاهی و داوری مرحله کشوری در سامانه الکترونیکی انجام می پذیرد و فرایند داوری جشنواره دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان افزود: نخست دانشجویان در سطح دانشگاه به رقابت می پردازند و آن دسته از دانشجویانی که برترین امتیازات را بر اساس آیین نامه و صرف نظر از حد نصاب های آن کسب کرده اند به عنوان برگزیدگان دانشگاهی مورد تقدیر دانشگاه قرار می گیرند.

وی یادآورشد: آن تعداد از متقاضیان که شرایط معرفی به مرحله دوم را کسب کرده اند به دبیرخانه مرکزی معرفی می شوند.

صدیقی گفت: جشنواره دانشجوی نمونه در سطح دانشگاه های تابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پنج گروه علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، کشاورزی و دامپزشکی، هنر در مقاطع مختلف انجام می شود که پس از ارزیابی داوران کشوری در نهایت دانشجویان نمونه کشوری انتخاب و معرفی می شوند.

وی یکی از شروط پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی در جشنواره دانشجوی نمونه را کسب نمره لازم آزمون زبان عنوان کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دانشجوی نمونه جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند

به گزارش قدس آنلاین، حساب ایکس اداره پلیس لس آنجلس به نقل از کلی مونیز سخنگوی این اداره نوشت که در جریان اعتراض‌های دانشجویی در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ۹۳ نفر دستگیر شدند.

به گفته مونیز، در جریان یورش پلیس برای دستگیری دانشجویان هیچکس زخمی نشده و گشت زنی پلیس تا صبح پنجشنبه به وقت محلی ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که دانشگاه کالیفرنیای جنوبی همراه با دانشگاه براون در رود آیلند متاثر از جنبش‌های دانشجویی آغاز شده از دانشگاه‌های کلمبیا و یِیل، به اعتراض علیه تجاوزهای رژیم صهیونیستی در نوار غزه برخاستند. دانشگاه‌های دیگر آمریکا نیز روز چهارشنبه در حمایت از مردم غزه و محکومیت رژیم اسرائیل تحصن خود را آغاز کردند.

در دانشگاه تگزاس در آستین، ده‌ها پلیس محلی و نیروهای ایالتی برای جلوگیری از تظاهرات دانشجویان در محوطه دانشگاه به صف و در نهایت با معترضان درگیر شدند و چندین نفر را بازداشت کردند.

دانشگاه هاروارد در ماساچوست نیز دسترسی به حیاط این دانشگاه را محدود و برپایی چادر را نیازمند مجوز کرد، با این حال معترضان روز چهارشنبه ۱۴ چادر برپا کردند.

گفتنی است؛ اعتراضات بی سابقه دانشجویان در آمریکا در حالی ادامه دارد که طبق آخرین گزارش رسانه های آمریکایی، تعداد شرکت کنندگان در این اعتراضات بسیار زیاد است و دولت آمریکا به دنبال کمک گرفتن از گارد ملی برای مقابله با دانشجویان معترض به کشتار جمعی در غزه است.

در همین حال، روزنامه عرب زبان رای الیوم در این باره نوشت: تظاهرات دانشجویان در دانشگاه های آمریکا در محکومیت کشتار جمعی علیه فلسطینیان روز به روز گسترده تر می شود؛ تظاهراتی که یادآور مخالفت ها با جنگ آمریکا علیه ویتنام است.

این رسانه افزود: شاید تظاهرات دانشجویان ضد کشتار جمعی علیه فلسطینیان در آمریکا، حادثه بسیار بارزی باشد که روز به روز گسترش می‌یابد و مانند گلوله برقی به سرعت در حال بزرگ شدن است. این تظاهرات به دانشگاه های تگزاس و کالیفرنیای جنوبی کشیده شده و پلیس آمریکا با آن مقابله و شماری از دانشجویان خشمگین را بازداشت کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • حدود ۱۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در کالیفرنیا بازداشت شدند
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل