Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@19:04:52 GMT

شکلات تریاک کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۲۴۵۸

شکلات تریاک کشف شد

خبرگزاری میزان- ماموران گمرک ایران موفق به کشف شکلات تریاک در بسته های پستی شدند .

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی گمرک ایران، ماموران گمرک امانات پستی تبریز از داخل شکلات های پستی ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

بنا بر این گزارش، ماموران گمرک با دقت و هوشیاری و با استفاده از دستگاه ایکس ری و با مدیریت ریسک به بسته های پستی مشکوک شدند که با بررسی فیزیکی این مقدار تریاک را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقدار تریاک به طرز ماهرانه ای به دلیل همسان سازی رنگ و شکل در داخل شکلات و بجای شکلات جاسازی شده بود که کشف و ضبط شد.


با استقرار دستگاه های ایکس ری چمدانی در گمرکات کشور و با هوشیاری ماموران گمرک،  کنترل و کشف قاچاق کالا و مواد مخدر افزایش یافته است.

گمرک جمهوری اسلامی ایران در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ موفق شد رتبه نخست مبارزه با قاچاق مواد مخدر و رتبه دوم را در مبارزه با انواع قاچاق در دنیا کسب کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گمرک همسان سازی شکلات تریاک مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن

منابع خبری اعلام کردند ۶ نفر به اتهام پنهان کردن مواد مخدر در محموله‌های ماشین‌آلات وارداتی و قاچاق این مواد از مکزیک به ژاپن دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این منابع می‌گویند مقامات گمرک مواد محرک را در غلتک‌های تسمه نقاله کوچک وارداتی در فرودگاه بین‌المللی ناریتا پیدا کردند.

این ۶ نفر شامل یکی از اعضای ارشد یک باند یاکوزا وابسته به سندیکای سومیوشی‌کای هستند.

منابع تحقیقاتی می‌گویند بازداشت‌شدگان در ژوئن گذشته هم حدود ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر محرک را برای مقاصد تجاری قاچاق کرده‌اند.

به گفته پلیس، ارزش خیابانی این محموله قاچاق ۹۴۰ میلیون یِن است.

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی ان اچ کی، بازرسان به دخالت یک کارتل مواد مخدر مکزیکی در این نقل و انتقال مشکوک هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طالبان: مواد مخدر از برخی کشورها وارد افغانستان می‌شود! شیوع مصرف ماده مخدر چینی «فرانکشتاین» در آمریکا که فرد را به زامبی تبدیل می کند کشور همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد

دیگر خبرها

  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک