Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@15:29:54 GMT

دماي هوا در خراسان رضوي کاهش مي يابد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۲۵۴۵

دماي هوا در خراسان رضوي کاهش مي يابد

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- کارشناس مرکز پيش بيني اداره کل هواشناسي خراسان رضوي گفت: ميانگين دماي هوا همزمان با وقوع بارشهاي رگباري و پراکنده در سطح اين استان طي روزهاي آينده کاهش مي يابد.

غلامرضا ضياء شهابي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با تاثير جريانات ناپايدار تراز مياني جو بارشهاي رگباري همراه با رعد و برق از عصر دوشنبه دوم مهر ماه براي نواحي شمال غرب خراسان رضوي پيش بيني شده که تا اواخر وقت روز سه شنبه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي به کاهش ميانگين دماي هوا اشاره و بيان کرد: روند افزايش دما در خراسان رضوي تا روز دوشنبه هفته جاري ادامه دارد اما از روز سه شنبه سوم مهر شاهد کاهش تدريجي دماي هوا در استان و تداوم آن تا پايان هفته خواهيم بود.
کارشناس مرکز پيش بيني اداره کل هواشناسي خراسان رضوي همچنين بيشينه دماي امروز هواي مشهد را 28 درجه سلسيوس اعلام و بيان کرد: براي روزهاي دوشنبه و سه شنبه بيشينه دماي هوا در اين شهر به ترتيب 29 و 25 درجه پيش بيني شده است. کمينه دما نيز طي اين مدت بين 12 تا 14 درجه سلسيوس در نوسان است.
فريمان با کمينه دماي هشت درجه سلسيوس و سرخس با بيشينه دماي 33 درجه به ترتيب سردترين و گرمترين شهرهاي خراسان رضوي در طول 24 ساعت گذشته بوده اند. بيشترين شدت وزش باد هم طي اين مدت از تربت حيدريه با سرعت 47 کيلومتر بر ساعت گزارش شده است.
3027/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی استان خواهد بود.

امین دریافر امروز ششم اردیبهشت ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز و فردا ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در اکثر مناطق استان ادامه خواهند داشت.

وی افزود: بیشترین بارش‌ها امروز در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، جنوب غربی و برخی مناطق جنوب شرقی استان خواهد بود.

دریافر بیان کرد: با توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: فردا از شدت ناپایداری‌ها کاسته خواهد شد و از ابتدای هفته آینده به استثناء ارتفاعات و برخی مناطق مرکزی که رگبار پراکنده باران خواهند داشت، برای اغلب مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز هشت درجه سانتیگراد بود و در گرم ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد، گفت: همچنین امروز لاله زار با دمای صفر درجه، سردترین و منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۵ گرم‌ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / دمای هوا در بیشتر مناطق افزایش می‌یابد
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • کاهش دمای هوا در استان
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد