Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-02@17:14:31 GMT

رژه نیروهای مسلح جلوه ای از انتظار فرج است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۲۷۵۶

رژه نیروهای مسلح جلوه ای از انتظار فرج است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید محمد سعیدی روز شنبه درآیین رژه نیرو‌های مسلح استان قم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس افزود: ملت ایران، مصداق یک امت منتظر و دارای میراث بزرگ عاشوراست که نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح آن یک عبادت به حساب می‌آید.
وی بیان کرد: درعصر غیبت، امت منتظر، هم برای تعجیل در ظهور امام زمان (عج) دعا می‌کند و هم با اقتدار نیرو‌های نظامی خود دردل دشمنان هراس می‌اندازد تا فکر تجاوز به کیان اسلامی را از ذهن خود دور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: فرهنگ مهدوی و عاشورایی ملت ایران در روز‌های اخیر نشان داد، اگر این مردم در روزعاشورا بودند به دشمنان اهل بیت (ع) اجازه نمی‌دادند این گونه مظلومانه امام حسین (ع) و یاران ایشان را به شهادت برسانند.
سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که سیدالشهدا مظهر حق و یزید نماد باطل است، گفت: کسانی که در جبهه سازش و سکوت در برابر دشمنان به سر می‌برند در جبهه یزیدی قرار دارند و کسانی که با قیام و استقامت به یاری حق می‌شتابند اهل جبهه امام حسین (ع) هستند.
وی بیان کرد: کسانی که از روی ناآگاهی و یا آگاهی، تجهیزات نظامی ما که ابزار اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هست را زیر سئوال می‌برند، درگروه یزیدیان قرار دارند چرا که امت اسلامی باید با پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی اقتدار خود را در برابر دشمنان حفظ کند.
وی ادامه داد: امروز اقتدار ملت ایران که با پیروی از رهبر معظم انقلاب دربرابر دشمنان ایستاده، دربرابر چشم جهانیان نمایان است و دشمنان آرزوی مذاکره و ملاقات با سران ما را دارند، اما آن‌ها بدانند مسئولان ایران اسلامی آرزوی مذاکره را در دل چرکین ترامپ خواهند گذاشت.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: امروز ملت ایران همچون دوران دفاع مقدس دربرابر دشمنان ایستادگی می‌کند و با اقتدار نیرو‌های مسلح و تجهیزات نظامی خود در برابر خوی تجاوزکارانه آنان می‌ایستند.
وی بیان کرد: صف آرایی دشمنان در برابر نظام جمهوری اسلامی نشان از اقتدار جبهه حق است و ما قدر این اقتدار را می‌دانیم و مرز‌های مقاومت را تا زمان ظهور امام زمان (عج) توسعه می‌دهیم.
۳۱ شهریورماه سالروز شروع جنگ تحمیلی در سال ۱۳۵۹ توسط رژیم بعثی صدام می‌باشد که ۳۱ شهریورماه تا ۶ مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد

دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سفر به استان هرمزگان و شهرستان جاسک، پس از حضور در نشست با مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و ائمه جمعه شیعه و اهل سنت این شهرستان، در آئین افتتاح دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک حضور یافت و این مرکز را افتتاح کرد.

پورخاقان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: این دادسرا را هدف صیانت از نیروهای مسلح و تسریع در کارهای مردم راه‌اندازی شده است.

وی افزود: قوه قضاییه در راستای شعار سال به دنبال آن است که موانع موجود در راستای ایجاد اشتغال را رفع کند، همچنین از سرمایه‌گذاران در حوزه اشتغال حمایت می‌کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور تأکید کرد: این سازمان با آن دسته از قاچاقچیانی که قصد دارند اشتغال مردمان روستاها را با مشکل مواجه کند برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند