Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ابراهیم کریمی با تبریک به فرا رسیدن روز سرباز  اظهار داشت: در راستای گرامی داشت این روز برنامه های مختلفی توسط نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برگزار می شود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه سربازان وظیفه عنوان کرد: آحاد جامعه و همه رسانه های جمعی باید تلاش کنند تا جایگاه و نقش سربازان وظیفه در جامعه به درستی تبیین و تشریح شود، به طوری که باید برنامه های روز سرباز به صورت ویژه دنبال و اجرایی شود، هر چند معتقدیم توجه به جایگاه و مقام سرباز نباید مختص به یک روز خاص باشد و تکریم سربازان، وظیفه آحاد جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای تقدیر از سربازان نمونه و برتر وجود دارد یا خیر؟ عنوان کرد: همزمان با برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و روز  جوان سرباز طی مراسمی از سربازان نمونه واحدهای مختلف ستاد کل تقدیر می شود.

وی یادآور شد: البته نیروی انتظامی همزمان با فرا رسیدن روز سرباز برنامه های مختلفی را پیش بینی کرده است که برگزاری مراسم فرهنگی، دیدار چهره به چهره فرماندهان و مسئولان ارشد با سربازان وظیفه و رسیدگی به مشکلات و دغدغه های سربازان بخشی از برنامه های این روز است.

سردار کریمی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای بهبود وضعیت معیشتی و حقوقی سربازان وظیفه دنبال و اجرایی می شود، عنوان کرد: در ابتدای هر سال همراه افزایش حقوق کارکنان لشکری و کشوری از سوی ستاد کل نیروهای مسلح برنامه ای هم برای افزایش حقوق سربازان وظیفه تدوین و اجرایی می شود.

این مقام ارشد انتظامی تأکید کرد: بهبود وضعیت معیشتی و حقوقی سربازان وظیفه همواره یکی از دغدغه های آحاد مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان است و خوشبختانه در این راستا طرح های مختلفی در کمیسیون های معیشت ستاد کل مطرح، تصویب و اجرایی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز عنوان کرد: همگان در این حادثه شاهد شجاعت و ایثارگری سربازان وظیفه برای صیانت از حاضران به ویژه زنان و کودکان بودند و شاهد بودیم که سربازان وظیفه با توسل بر آموزش های دیده شده توانستند در جریان این حادثه خوش بدرخشند و نقش خود را در تولید امنیت به شایستگی نشان دهند.

سردار کریمی با تأکید بر این که تولید امنیت در کشور بدون حضور سربازان وظیفه سخت است، افزود: سربازان وظیفه همراه با سایر نیروهای مسلح در اقصی نقاط کشور از نقطه صفر مرزی تا دل جاده ها و شهرها برای تولید امنیت نقش آفرینی می کنند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز شاهد جانفشانی سربازان وظیفه بودیم ، همواره قدردان این قشر عزیز و محترم هستیم و بر این باوریم برای حفظ شأن و جایگاه سربازان باید برنامه های مستمر دنبال شود.

وی در بخش پایانی و در پاسخ به این سوال که خبر خوشی برای سربازان دارید؟ عنوان کرد: با پیگیری های به عمل آمده و تصویب ستاد کل نیروهای مسلح از چندی قبل طرح جدید کسری خدمت ایثارگری برای سربازانی که حین خدمت هستند، اجرایی می شود.

کد خبر 4410309

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم کریمی حمله تروریستی اهواز خدمت سربازی نیروی انتظامی شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی ترافیک وزارت آموزش و پرورش ماه محرم پلیس راهور سرهنگ نادر رحمانی شهر تهران محسن هاشمی محمد علی افشانی بازگشایی مدارس سازمان محیط زیست سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از سرایت آتش به انبارهای مجتمع بنکداران اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ابراهیم قنبری درخصوص آخرین وضعیت حادثه آتش سوزی در مجتمع بنکداران اهواز واقع در کوی مهدیس گفت: شامگاه یکشنبه، ۲۷ اسفندماه بخشی از این مجتمع دچار آتش سوزی شد.


وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، ١٠ خودروی اطفای حریق به همراه خودروی نردبان ٣٢ متری و ۵٠ آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند و عملیات مهار آتش را آغاز کردند.


قنبری با اشاره به پایان عملیات اطفای حریق در ساعت ۹ صبح امروز، دوشنبه ۲۸ اسفند ادامه داد: باتلاش آتش نشانان از سرایت آتش به سایر انبار‌ها و گسترش خسارت در مجتمع بنکداران جلوگیری شد.


مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه کارشناسان بیمه باید علت حادثه را بررسی و اعلام کنند، اضافه کرد: درحال حاضر ۲ خودروی اطفای حریق و ۴ نیرو در محل حادثه حضور دارند تا درصورت وقوع آتش سوزی مجدد، وارد عمل شوند.

دیگر خبرها

  • روایت کودک جانباز از حادثه تروریستی کرمان + فیلم
  • جلوگیری از سرایت آتش به انبارهای مجتمع بنکداران اهواز
  • مهار آتش در محموعه بنکداران اهواز
  • مجموعه بنکداران اهواز دچار آتش سوزی شد
  • مهار آتش در مجموعه بنکداران اهواز پس از ۱۲ ساعت
  • مهار آتش سوزی در مجتمع بنکداران اهواز
  • آتش‌سوزی در بنکداران اهواز اطفا شد
  • آتش‌سوزی گسترده در انبارهای بنکداران اهواز
  • تقدیر از قاری و حافظ نوجوان برنامه محفل
  • آتش‌سوزی ۲ انبار شرکت فولاد خوزستان مهار شد