Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@09:47:16 GMT

آغاز سال تحصیلی جدید در ایلام

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۲۸۳۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی  با بیان اینکه  در سالجاری بیش از ۹۵ هزار دانش آموز در مدارس استان مشغول به تحصیل می شوند افزود: با ساماندهی معلمان و برنامه ریزی های انجام شده ، در سال تحصیلی جدید هیچ کلاس درسی در استان بی معلم نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستم زاد یادآور شد:  به همین منظور تلاش شده است که تدریس تمامی دروس تخصصی در مدارس فقط بر عهده ی معلم با همان رشته واگذار شود.

وی به تجهیز و نوسازی مدارس استان اشاره کرد و تاکید کرد:  از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۴۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

رستم زاد هوشمند سازی مدارس ، تجهیز وسایل تربیت بدنی و خرید و تجهیز لوازم آموزشی و آزمایشی در مدارس را مهمترین اهداف آموزش و پرورش برشمرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ایلام سال تحصیلی دبستان آموزش پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم، اسوه فرهنگی جامعه است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار جمعی از مدیران آموزش و پرورش استان و معلمان با بیان این که کار معلمی در ادامه راه انبیاء الهی است، گفت: توان و معرفت معلمان در هر زمان می‌تواند الگویی برای نسل‌های مختلف در کشور باشد؛ بنابراین باید در بحث انتخاب معلمان و توجه به ظرفیت‌های آنان برای انجام وظایف آموزشی توجه ویژه صورت گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار افزود: دشمن در عرصه‌های مختلف مانند منزلت مادران در خانواده و قدر و منزلت معلمان و اسوه‌های جامعه سرمایه گذاری می‌کند تا ارزش آن‌ها را از بین ببرد؛ بنابراین باید در این مسیر روی معیشت معلمان و منزلت آنان کار کرد تا با آرامش خاطر لازم خدمت کنند.

 در ادامه درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز گزارشی از عملکرد این نهاد در سال گذشته ارائه کرد.

در پایان این دیدار از ۸ نفر از معلمان نمونه استانی و کشوری تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا