Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصلاح گفت: رفتارهای تجزیه طلبانه‌ای که در کشور صورت می‌گیرد از طرف و با حمایت مثلث عربستان، آمریکا و اسراییل است، این مثلث تلاش می‌کند تا با استفاده از هر روشی فضای بین‌المللی را علیه کشور ایران تاریک کند.

علی تاجر نیا در گفت و گو با ایسنا با محکوم کردن حمله تروریستی گروهک الاحوازیه در حین برگزاری رژه سراسری نیروهای مسلح در اهواز  اظهار کرد: متاسفانه رفتارهای تجزیه طلبانه‌ای که در کشور صورت می‌گیرد از طرف  و با حمایت مثلث عربستان ، آمریکا و اسراییل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مثلث تلاش می‌کند تا با استفاده از هر روشی فضای بین‌المللی را علیه کشور ایران تاریک کند.

وی ادامه داد:  این حمله که در آستانه سال تحصیلی و سفر رئیس جمهور به نیویورک و در روز رژه سراسری نیروهای مسلح اتفاق افتاد پیام‌های مشخصی دارد که از سوی این مثلث قرار بوده تا به دنیا مخابره شود .

تاجر نیا گفت: این گروهک‌های تروریستی که در دام بیگانگان افتاده‌اند و دست به چنین اقداماتی می‌زنند، نمی‌توانند ادعای وطن پرستی داشته باشند. آنها برای دفاع از آزادی‌های سیاسی و اجتماعی تلاش نمی‌کنند و بدون شک هیچ دلبستگی به ایران ، اسلام و مردمشان ندارند.

وی تاکید کرد:‌ آنها با ادعای رهایی و آزادی دست به حمله‌های تروریستی می‌زنند اما شرایط را برای مردمان خود سخت می‌کنند. هیچ ذهن آزاده‌ای نمی‌تواند قبول کند که از طریق آزار رساندن به هموطنان می‌توان به آزادی رسید.

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین گفت: من فکر نمی‌کنم هیچ کدام از هموطنان عرب ما موافق تجزیه ایران و چنین حمله‌ی تروریستی‌ای باشند. مردم ما چه عرب و چه غیر عرب اتفاق تلخ امروز و حمله‌های تروریستی این چنینی را تایید نمی‌کنند.

تاجر نیا در پایان گفت: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی با حمایت مردم  این گروههای ترویستی را سرکوب خواهد کرد و از بین می‌برند. قاعدتا اتفاق امروز هزینه‌هایی را برای کشور به جای می‌گذارد اما مهمترین نکته در این میان حفظ انسجام و وحدت است؛ وحدت میان مردم چه عرب و چه غیر عرب باید حفظ شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام حمله تروریستی در اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس از آمریکا تضمین می‌خواهد که اسرائیل به رفح حمله نخواهد کرد

اسامه حمدان، سخنگوی ارشد حماس، می‌گوید که برای موافقت با هرگونه توافق آتش‌بس، این جنبش به تضمین آمریکا نیاز دارد که نظامیان اشغالگر اسرائیلی حمله زمینی به رفح را انجام ندهند.

وی به الجزیره گفت: ما همچنان در مورد موضوعات اصلی صحبت می‌کنیم که آتش بس کامل و خروج کامل [اسرائیل]از غزه است. متأسفانه نتانیاهو یک بیانیه صریح داشت که می‌گفت صرف نظر از هر آتش‌بسی یا نه، او حمله به رفح را ادامه می‌دهد و این بدان معناست که آتش‌بسی وجود نخواهد داشت.

او افزود: درک ما برای دستیابی به آتش بس به این معنی است که دیگر هیچ حمله‌ای در غزه از جمله رفح انجام نخواهد شد.
حمدان دیروز با اشاره ضمنی به سنگ اندازی آمریکا در روند مذاکرات آتش بس گفت که اگر ایالات متحده تصمیم بگیرد، جنگ می‌تواند فوراً پایان یابد.

پیش از این، یکی از مقامات ارشد حماس که نام او فاش نشده در مصاحبه با شبکه الجزیره گفت: «اشغالگران با اصرار بر ادامه جنگ مانع از توافق می‌شوند. رژیم صهیونیستی به دنبال معامله‌ای برای بازپس گیری اسرای خود است بدون اینکه این موضوع را با پایان دادن به تجاوز مرتبط کند». 

این مقام حماس تاکید کرد که این گروه «تحت هیچ شرایطی با توافقی که به صراحت شامل توقف جنگ در غزه نباشد» موافقت نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • حماس از آمریکا تضمین می‌خواهد که اسرائیل به رفح حمله نخواهد کرد
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل!
  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • عضو سنای آمریکا: سنا توافق با عربستان را بدون سازش با اسرائیل تصویب نمی‌کند
  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد