Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان صدر امروز حمله تروریستی اخیر در اهواز را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، رسانه‌های عراق گزارش دادند مقتدی صدر حمله تروریستی در اهواز را محکوم کرد.

مقتدی صدر در توئیتی نوشت بار دیگر دست‌های افراط‌گرایی همسایه ما  ایران را هدف قرار داد تا امنیت آن را برهم زند و ملت آن را دچار رعب و وحشت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود اما ملت ایران دوستدار میانه‌روی و قوی‌تر از آن  است که از تاریکی بترسد.

رهبر جریان صدر به زبان فارسی در توئیت خود نوشت : صبر کنید پیروز خواهید شد.

تروریست‌های کوردل برخوردار از حمایت‌های رژیم‌های مرتجع عربی و سرویس‌های جاسوسی غربی و رژیم صهیونیستی صبح روز شنبه سی و یکم شهریور در جریان برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز این مراسم را به‌رگبار بسته که در این حمله تروریستی دست‌کم ۲۵ نفر شهید و ۶۹ نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اهواز حمله تروریستی قدس آنلاین مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر اسراییل پاسخ بدهد واکنش ایران شدیدتر خواهد بود

خبرگزاری مهر، گروه بین‌الملل: «راجه ظفر الحق» رییس اسبق سنای پاکستان و عضور ارشد حزب حاکم این کشور در گفت و گو با خبرنگار مهر به تحلیل و واکاوی حمله موشکی و پهپادی ایران به اراضی اشغالی پرداخت.

رییس اسبق سنای پاکستان با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق گفت: سفارت ایران از سوی اسراییل مورد هجوم قرار گرفت و افسران ارشد نظامی ایران در این حمله به شهادت رسیدند و ایران حق قانونی خود را استفاده کرده است.

راجه ظفر الحق دراین‌باره افزود: در پاکستان هیچ شخص با بصیرتی وجود ندارد که از اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت نکند.

وی در ادامه گفت: ایران تنها کشوری است که نه تنها از کشور خود بلکه از منافع خود هم می‌تواند به خوبی دفاع کند.اگر رژیم اسرائیل پاسخ بدهد واکنش ایران شدیدتر خواهد بود.

این سیاستمدار ارشد پاکستانی جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را جنایات جنگی توصیف کرد و اظهار داشت: اسراییل در غزه درحال جنایت جنگی است و امروز ما شاهدیم که در سراسر جهان علیه این رژیم تظاهرات و اعتراضات به طور گسترده برگزار میشود و این برای حامیان اسراییل یک پیام بزرگی است که مردم دنیا چقدر از اسراییل متنفرند.

کد خبر 6080489

دیگر خبرها

  • آمریکا به دنبال ترمیم چهره کتک‌خورده اسرائیل در جریان عملیات «وعده صادق» است
  • ایران از هر لحاظ پیروز میدان عملیات وعده صادق بود
  • واکنش چین و عمان به حمله ادعایی رژیم صهیونیستی
  • لغو حمله رژیم اسرائیل به ایران بعد از تماس تلفنی جو بایدن - نتانیاهو
  • واکنش ‌آیت‌الله سعیدی به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • شورای آتلانتیک: حمله به اسرائیل مردم خشمگین ایران را خوشحال کرد
  • اگر اسراییل پاسخ بدهد واکنش ایران شدیدتر خواهد بود
  • سفیر ایران در رُم: اگر اسرائیل پاسخ دهد، واکنش ما بسیار شدیدتر خواهد بود