Web Analytics Made Easy - Statcounter

علما و بزرگان اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه تحرکات تروریستی که به کشته شدن افراد بی گناه ختم شود در هر نام و قالب محکوم است، اظهار کردند: حادثه تروریستی اهواز عملیات بسیار بزدلانه و وحشیانه تروریستی دشمن بوده و دشمنان ما به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ علما و بزرگان اهل سنت هرمزگان با بیان اینکه تحرکات تروریستی که به کشته شدن افراد بی گناه ختم شود در هر نام و قالب محکوم است، اظهار کردند: حادثه تروریستی اهواز عملیات بسیار بزدلانه و وحشیانه تروریستی دشمن بوده که به کودکان، پیران و زنان ما نیز رحم نکردند و همه را به خاک و خون کشیدند و بی شک پشت این حادثه تروریستی کشور های معاند غربی، اسراییل و آمریکا حضور داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حادثه اهواز عملیات بزدلانه تروریست ها بود

شیخ مسعود راهبر، امام جمعه اهل سنت بندرچارک در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت هموطنان عزیزمان در استان خوزستان اظهار کرد: حادثه تروریستی اهواز عملیات بسیار بزدلانه و وحشیانه تروریستی دشمن بوده که به کودکان، پیران و زنان ما نیز رحم نکردند و همه را به خاک و خون کشیدند.

عالم اهل سنت هرمزگان تصریح کرد: در روزی که اقتدار نیروهای مسلح ما به منصه ظهور  رسید و عزت و اتحاد نیروهای مسلح به رخ جهانیان کشیده می شد عده ای بی دین، از خدا بی خبر و مذدور که توسط دشمن اجیر شده بودند برای ایجاد ناامنی در کشور دست به چنین اقدام احمقانه ای زدند که ما آن را محکوم می کنیم و نفرت خود را از آنها اعلام می کنیم.

راهبر عنوان کرد: دشمنان خار و ذلیل ما به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند و همه ما باید در این برهه زمانی قدر امنیت کشور خود را دانسته و در مسیر حفظ وحدت گام بنهیم و تلاش کنیم و نگذاریم دشمنان با رخنه و سو استفاده کردن و مشکلات معشتی امنیت ما را مورد هدف خود قرار دهند.

وی بیان کرد: با ایجاد ناامنی سنگ رو سنگ بند نمی شود و ماباید قدردان تمام نیروهای مسلح خود باشیم که با جان فشانی های خود در سراسر کشور امنیت را ایجاد می کنند.

عالم اهل سنت هرمزگان خاطر نشان کرد: تروریست های که دست به چنین اقدام احمقانه ای زدند دست نشانده و حمار آمریکا، انگلیس و صهیونیستی  هستند که از دفاع حقوق بشر دم می زنند ولی آنها متضاد با حقوق بشر رفتار می کنند.

حمله تروریستی اهواز نشان از شکست و شرمندگی دشمن است

سید عبدالباعث قتالی، امام جمعه اهل سنت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اهواز اظهار کرد: حمله تروریستی دشمن به رژه نظامیان اهواز نشان از شکست و شرمندگی دشمن محسوب می شود.

عالم اهل سنت هرمزگان تصریح کرد: زمانی که دشمن به هر کاری برای شکست مسلمانان ایرانی متوسل می شود و موفقیتی به دست نمی آورد اقدام به حمله انتحاری می زند یعنی نابودیی طرف مقابل و نابودی خودش و این بدترین راه مقابله است که دشمنان در پیش گرفته اند.

قتالی بابیان اینکه این حمله های انتحاری استقامت، استحکام، مقاومت ملت ایران و نیروهای نظامی و امنیتی برای دفاع از ملت ایران را افزایش می دهد، گفت: این حمله های انتحاری برای دشمنان دستاوردی نخواهد داشت چرا که مردمان این مرزو بوم روز به روز قدرت های نظامی و امنیتی آنها افزایش می یابد.

وی با تاکید بر اینکه تحرکات تروریستی که به کشته شدن افراد بی گناه ختم شود در هر نام و قالب محکوم است، افزود: دشمن هر نقشه ای دارد نقش بر آب می شود و چیزی جز شرمندی و روسیاهی برای آنان باقی نمی ماند.

امام جمعه اهل سنت هرمزگان با اشاره به اینکه بی شک این حمله تروریستی یکی از نقشه های شیطانی است که کشور های معاند غربی، اسراییل و آمریکا پشت آن بوده اند، خاطر نشان کرد: راه مسقیمیم و راه توفیق و هدایت راهی است که دشمنان برای آن نقشه ها می ریزند تا آن راه را از مسیر اصلی به هر نحوی که شده با نقشه های شیطانی آن را منحرف کند اما با اتحاد ملت با شکت روبه رو خواهند شد.

حادثه اهواز اقدامی کوردلانه صهیونیست ها بود

شیخ عبدالعزیز افراز، امام جمعه اهل سنت شهرستان سیریک ضمن محکوم کردن اقدام کوردلانه تروریستی اهواز، اظهار کرد: این حادثه و اقدام کورکورانه دشمن را به رهبر معظم انقلاب و مردم شریف انقلابی هرمزگان تسلیت می گویم.

امام جمعه اهل سنت سیریک تصریح کرد: اقدام نا جوانمردانه تروریستی اهواز که منجر به شهادت مظلومانه تعدادی از هموطنان عزیزمان شد ما را اندوهگین کرد ضمن تسلیت به مردم انقلابی ایران برای شهدای این حادثه علو درجات از ایزد منان خواستاریم.

تروریست ها دست نشانده غربی ها هستند

شیخ محمد صدیق بهجت، عالم اهل سنت هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: دشمنان با این اقدامات هدفشان نشان دادن بی امنیتی در کشور است در حالی که اینگونه نیست و ملت ایران با هوشیاری لازم و وحدت تمام نیروها امنیت را بیش از پیش در جامعه ایجاد می شود.

عالم اهل سنت هرمزگان تصریح کرد: ملت ایران هوشیار و آگاه است و راه خودش را مشخص کرده و انزجار خود را از صهیونیست و عوامل ایجاد تروریست در منطقه را اعلام می کند.

بهجت عنوان کرد: کسانی که دست به اقدام تروریستی و انتحاری می زنند دست نشانده غربی ها و فریب خورده صهیونیست ها و بیگانگان هستند که فکر می کنند با این اقدامات می توانند نا امنی را در جامعه اسلامی ایجاد کنند که این فکر و خیال باطل آنهاست.

وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی کشور ما مقتدرانه در کنار یکدیگر و همراه هم هستند و  اتحاد بین آنها باعث می شود دشمن نتواند رخنه ای در آنها ایجاد کند.

عالم اهل سنت هرمزگان خاطر نشان کرد: بیگانگان درصدد هستند با تفرقه افکنی و بر هم زدن وحدت ملت ایران نا امنینی را در جامعه به وجود اوردند اما خوشبختانه هوشیاری ملت ایران تیشه بر ریشه هر گونه خیالات باطل و نقشه شوم  آنها می زند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود

سردار حسین سلامی در مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: این شهدا برای دفاع از حریم اسلام و عزت مسلمانان و نجات جهان اسلام از سیاست بردگی مدرن غرب با محوریت آمریکا، هجرت را مقدمه جهاد خود قرار داده و از خانواده خود دست کشیده در جستجوی رضوان الهی، میدان جهاد را برگزیدند و به آنچه در جستجویش بودند نائل شدند.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،وی ادامه داد: جهاد در راه آزادی مسلمانی که تحت سیطره طاغوت قرار دارند، برای ما پاسداران انقلاب اسلامی جذاب‌ترین و زیباترین مسئولیت و ماموریت است.

سردار سلامی افزود: مرز‌هایی که کشور‌های اسلامی را از هم جدا می‌کند و به آنها هویت سیاسی مستقل می‌دهد، هرگز سیاست اساسی استعمار را از هم تجزیه نمی‌کند. استکبار با محوریت آمریکا برای سیطره بر جهان اسلام هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند و مسلمانان را در یک هویت یکپارچه و پیوسته می‌بیند و دنبال سیطره کامل بر جهان اسلام است.

استکبار خواهان تسلط بر ایران، عراق، سوریه لبنان یمن و سایر بلاد اسلامی است و می‌خواهد اسلام را از آنها بگیرد و ثروت آنها را به یغما ببرد. ما همه مسلمانان سوار یک کشتی هستیم. اگر دشمن به یک سرزمین اسلامی رخنه کند، سعی می‌کند به سایر نقاط هم رخنه کند. همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود. این منطق ماست که در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم و سطح نبرد را گسترده می‌کنیم تا با دشمن مقابله کنیم و تجزیه شود.

وی ادامه داد: چهره واقعی تمدن غرب را در غره ببینید. رسالت نیروی قدس سپاه این است که راه نفوذ دشمن را در سرزمین‌های اسلامی را ببندد. ما این کار را انجام می‌دهیم تا هم از امنیت خود دفاع کنیم و هم از امنیت کشور‌های اسلامی. ما نمی‌توانیم زیر ستم و بردگی غربزدگی کنیم.

سردار سلامی خاطر نشان کرد: طوفان الاقصی شکست کامل برای رژیم صهیونیستی بود. این عملیات این رژیم را تا مرز مرگ مغزی پیش برد. وعده صادق ضربه‌ای بر ادعای بازدارندگی این رژیم بود. رژیم صهیونیستی، آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی دولت‌های عرب در مقابل هجوم محدود و بدون غافلگیری ما شکست خوردند و نشان داد غزه تنها نیست.

وی با بیان اینکه این عملیات‌ها نشان داد که به پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک می‌شویم، تصریح کرد: جغرافیای سیاسی آمریکا در جهان کوچک شده و به لحاظ اخلاقی ورشکسته شده است. قدرت آمریکا هم فرسوده و پوسیده شده است. آمریکا نمادی است از اینکه تمدن غرب در حال غروب است، ولی عصر طلایی تمدن اسلام تحت تاثیر انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های رهبر معظم انقلاب در حال آغاز است.

وی در پایان گفت: امروز امت ما سرافراز است و آرزوهایش در حال تحقق است. ملت ما پای آرمان‌های شهدا ایستاده است. ما راه شهدا را ادامه می‌دهیم.


دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • عملکرد مطلوب صنعت گاز در عملیات برگشت‌پذیری زیرساخت و مدیریت بحران رسانه در حمله تروریستی
  • رئیسی: با عملیات وعده صادق، سایه جنگ از کشور برداشته شد/ عده‌ای فکر می‌کردند با موشک می‌شود معامله کرد/ همه باید به قانون حجاب پایبند باشند/ دشمن به دنبال حیازدایی از جامعه است
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند