Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

با ورود 630 واگن‌ به مترو تهران سرفاصله زمانی حرکت قطارها کاهش می‌یابد و میزان مسافران یک‌میلیون نفر افزوده خواهد شد.

محمدعلی افشانی، شهردار تهران با اعلام این خبر گفت: امیدوارم با تمهیدات صورت گرفته توسط همه دست‌اندرکاران ترافیک امسال وضعیت مطلوبی را شاهد باشیم. صحبت‌های همه مسئولان این نوید را می‌دهد که ما با آمادگی صددرصدی سال تحصیلی را آغاز خواهیم کرد و مردم تهران نباید در این زمینه نگرانی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، افشانی در ستاد مهر در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس گفت: با رعایت و اجرای دقیق قانون بخش اصلی مشکلات ترافیکی قابل‌پیشگیری است رعایت قانون توسط دانش آموزان و والدینشان می‌تواند این موضوع را برای نسل‌های آینده نهادینه‌تر کند.

شهردار تهران به هوشمندسازی ترافیک به‌عنوان یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری اشاره کرد و گفت: تجهیزات لازم در این زمینه فراهم‌شده و دیگر زیرشاخه آن در دست آماده‌سازی است.

افشانی به بحث معاینه فنی خودروها اشاره کرد و گفت: حوزه آلودگی هوا یکی از موضوعات مهم است که ما این موضوع را در بحث معاینه فنی و با مشوق معاینه فنی برتر آغاز کردیم.

شهردار تهران گفت: امروز نگرانی همه ما موضوع حمل‌ونقل و ساماندهی آن است اما مهم‌تر از این موضوع بحث آلودگی هواست. به‌ویژه این روزها که به سمت سرما پیش می‌رویم بحث وارونگی هوا نگران‌کننده است.

او بابیان اینکه بخش اعظم آلودگی‌ها مربوط به کامیون‌های حمل بار است گفت: ما با معضل خودروهای فرسوده و کامیون‌های حمل بار روبه‌رو هستیم. بسیاری از این کامیون‌ها به‌دلیل اینکه فرسوده هستند امکان تردد در جاده‌ها را ندارند به همین دلیل به‌صورت تردد شبانه در درون شهر حضور می‌یابند و آلودگی ایجاد می‌کنند که باید فکری اساسی در مورد آنها صورت گیرد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آلودگی هوا تردد شبانه محمدعلی افشانی تردد شبانه کامیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا

دریافت 31 MB کد خبر 6086392

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / پاک‌ترین هوا سهم بجنورد شد
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط آلوده است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • روند عادی تردد کامیون ها در آستارا