Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:56:02 GMT

حل مشکل پساب واحدهای صنعتی شهرک اشتهارد ضروری است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۳۰۱۴

حل مشکل پساب واحدهای صنعتی شهرک اشتهارد ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر شاهمرادی عصر یکشنبه در جریان برگزاری جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: وسعت اولیه شهرک صنعتی اشتهارد حدود ۵۰ هکتار بوده و اکنون با توسعه آن، حدود ۱۵۶ هکتار به سطح عرصه این شهرک افزوده‌شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به توسعه شهرک صنعتی اشتهارد حل مشکل پساب واحدهای صنعتی این شهرک ضروری است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز ادامه داد: اداره کل منابع طبیعی و محیط‌زیست البرز و همچنین سازمان جهاد کشاورزی اقدامات بسیار مؤثری برای حل مشکلات مربوط به شهرک صنعتی اشتهارد انجام داده‌اند.

شاهمرادی بیان کرد: زمان ریاست خانم ابتکار در سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور، ارزیابی محیط زیستی برای دو شهرک صنعتی استان البرز حاصل‌شده است که موفقیت بزرگی برای استان در سطح کشور است.

وی در خصوص واگذاری شبکه برق از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز برای شهرک صنعتی شیخ‌آباد، گفت: پروژه اصلی این شبکه با مساعدت و موافقت لازم مسئولان و مدیران در این حوزه آغاز خواهد شد اما پروژه‌های مربوط به واگذاری انشعابات برق در داخل شهرک و به واحدهای صنعتی آن بعد از بررسی‌های لازم و به‌صورت موردی انجام خواهد شد.

کد خبر 4410324

منبع: مهر

کلیدواژه: پساب صنعتی سازمان صنعت معدن و تجارت البرز ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازچرخانی آب در شهرک صنعتی امیریه

این آب برای مصارفی همچون آبیاری درختان و احداث ساختمان‌های جدید استفاده می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محرومیت در راه‌های مواصلاتی بزرگترین مشکل شهرستان بردسکن است
  • بازچرخانی آب در شهرک صنعتی امیریه
  • تشدید پایش و نظارت محیط زیست بر واحدهای صنعتی مرکزی
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • واحدهای راکد مشکل اصلی صنعت بابل
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • جلوگیری از خسارت به واحدهای صنعتی خوزستان در باران