Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان، کارشناس هواشناسی استان خوزستان با اشاره به بررسی نقشه های پیش یابی هوا گفت: این کاهش دما تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

روزهای دوشنبه و سه شنبه با تغییرات فشار هوا همچنین وزش بادهای قابل ملاحظه مورد انتظار و خلیج فارس مواج است.

به صیادان توصیه شده بیگدار به دریا نزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری نژاد افزود: از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده با جنوبی شدن جریانات هوا و انتقال رطوبت از خلیج فارس برروی منطقه، در برخی ساعات شرجی فضای این دو شهرستان را در بر می گیرد.

در شبانه‌‌روز گذشته آبادان با 46 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر استان بود.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آبادان گرمترین هوای خنک بادهای شدید هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی‌پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان بازدید کردند.

بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه کاروان راهیان نور ورزش کشور به استان خوزستان است.

همچنین این بازدید با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به مدت ۲ روز (۴ و ۵ اردیبهشت) به میزبانی خوزستان در شهرهای آبادان و خرمشهر در حال برگزاری است.

کد خبر 6086777

دیگر خبرها

  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی هفتم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • اوقات شرعی ششم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • اوج گیری گرما در اروند
  • اوقات شرعی پنجم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان