Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@23:16:22 GMT

گاف وحشتناک آمدنیوز درباره حادثه اهواز +عکس

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۳۰۴۳

گاف وحشتناک آمدنیوز درباره حادثه اهواز +عکس

آمدنیوز با انتشار خبری دروغین از حادثه تروریستی روز گذشته در اهواز، ماهیت دروغ پردازی خود را بیش از پیش آشکار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: در حالی که حجت الاسلام و المسلمین محمد افچنگی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور، در نخستین دقایق آغاز حمله تروریست‌ها در روز گذشته توسط گروهک تروریستی در اهواز، به شهادت رسیده بود، آمدنیوز با انتشار پیامی دروغین و بی پایه و اساس، سعی در خراب کردن وجهه روحانیت داشت و از مخفی شدن وی در این حمله خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه معاند و دروغ پراکن آمد نیوز با انتشار خبری در خصوص حجت الاسلام و المسلمین حجت الاسلام محمد افچنگی، بار دیگر سعی در فضا سازی به نفع خود داشت که اینبار نیز خورشید حقیقت پشت ابر نماند و به رسوایی مزدوران این رسانه دروغ پرداز منجر شد.

لازم به ذکر است در حمله روز گذشته سی و یکم شهریور ماه تروریست‌ها به مردم و نیرو‌های نظامی در شهرستان اهواز ۲۴ تن به شهادت رسیدند و همچنین ۶۹ نفر نیز در این حمله مجروح شدند.

لحظه شهادت حجت الاسلام افچنگی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند جنوب غرب از شهدای حادثه تروریستی اهواز

 

منبع: فردا

کلیدواژه: آمدنیوز حادثه تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر بهداشت از فرمانده نیروی هوایی ارتش به دلیل انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی از اهتمام شایسته دلاور مردان آن نیرو در امر انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی از اهتمام شایسته دلاور مردان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در امر انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار تقدیر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام؛ اهتمام شایسته دلاورمردان نیروی هوایی ارتش به امر انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار، نشانه روحیه ایثار و مجاهدت و برگ زرینی در کارنامه پر افتخار ارتش همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران است. این جانب ضمن قدردانی از تدابیر ارزنده جناب عالی و همکاران گرانقدرتان در نیروی هوایی ارتش، از درگاه خداوند متعال برایتان توفیق روزافزون در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تأییدات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در مسیر تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی را خواستارم.»

کد خبر 744477

دیگر خبرها

  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از خانواده شهید « حسین نیا»
  • منافقین به اشد مجازات محکوم شوند
  • یادواره شهدای معلم حوادث تروریستی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • قدردانی وزیر بهداشت از فرمانده نیروی هوایی ارتش به دلیل انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک
  • پلی به گذشته؛ گل زیبای رونالدو نازاریو در چمن وحشتناک ورزشگاه شهر مسکو (14 آوریل 1998) / فیلم
  • پاسخ به اقدام تروریستی اسراییل حق مشروع جمهوری اسلامی ایران