Web Analytics Made Easy - Statcounter

یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اصفهان هنگام گشت و مراقبت برای اجرای طرح حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی این شهرستان، عامل تخریب عرصه‌های منابع طبیعی کانون بحران بیابان زایی شرق اصفهان را شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی داد. گروه ایران زمین


 

«امیر محسن ولی» رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اصفهان افزود: در گشت و مراقبت‌های گذشته، عامل تخریب با ترفندهای خاص و فرار از اعمال قانون، از عرصه‌های ملی خاک سرقت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه هرگونه برداشت ماده معدنی خاک، شن، ماسه و گچ در محدوده دشت «سگزی» ممنوع است، گفت: این در حالی است که واحدهای تولید گچ خاکی، آجر، شن و ماسه همچنان در این محدوده هستند و فرصت‌طلبان به قصد برداشت غیرمجاز مواد معدنی، عرصه‌های منابع طبیعی را تخریب می‌کنند.
کانون بحران بیابان زایی دشت سگزی به‌دلیل اکوسیستم شکننده بیابانی و اثرات ناشی از تخریب عرصه‌های بیابان زدایی حساس، بیش از 3 میلیون نفر مردم اصفهان را در معرض خطر قرار می‌دهد.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️سرهنگ داود آقازاده گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی فردی با سلاح شکاری به سمت یکی از شهروندان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهید مصطفی خمینی شهرستان گرمسار قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که یک نفر به هویت معلوم به علت درگیری‌های قبلی در یکی از خیابان‌های شهر به سمت یکی از شهروندان با یک قبضه سلاح شکاری تیراندازی و از محل متواری شده است.
سرهنگ آقازاده تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۱ شهید مصطفی خمینی با اشراف فنی و راهنمایی شاکی پرونده، عامل این تیراندازی را شناسایی و در اقدامی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند که در بازجویی‌های فنی متهم انگیزه خود از تیراندازی را اختلافات شخصی با شاکی اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۳۰۰ هکتار از عرصه‌های طبیعی کرمانشاه
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • همایش بزرگداشت روز جهانی زمین پاک در کرج برگزار می‌شود
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • تخریب دیوار سنگی در چرام برای رفع تصرف اراضی ملی
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • گلایه‌های نماینده ولی فقیه از تخریب جنگل در مازندران