Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز یکشنبه در همایش شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: کارآمدترین مانور در راستای حفظ نظام، مانور انسانی است و دشمن به این مسئله پی برده و قصد تخریب دارد.
وی ادامه داد: حدود 300 شبکه فارسی زبان معاند شبانه روز در حال سیاه نمایی هستند و هدفشان ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: نظامی که به پشتوانه مردم تشکیل و حمایت شود به هیچ وجه قابل دست کاری نیست و دشمن می خواهد با ابزار های مختلف، ناکارآمدی مسوولان را به جامعه القا کند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: اکنون در مقطعی حساس از کشور و نظام قرار داریم و خدمت در این برهه یک تکلیف و امتحان الهی است.
لطفی افزود: مسوولان باید جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را با شکوه و مقتدارنه تر برگزار کنند تا دشمنان بدانند تا زمانی که مردم پشتیبان نظام هستند هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
وی بیان کرد: قدرت و اختیارات امروز کشور در سایه برکات نظام جمهوری اسلامی است و باید قدردان این نعمت الهی که نصیب مملکت ما شده، باشیم.
وی اضافه کرد: خودباوری، بیان دستاوردها و کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسخگویی به شبهات جوانان و مردم از مهمترین وظایفی است که باید در چهل سالگی انقلاب اسلامی مورد توجه جدی قرار گیرد.
لطفی افزود: دستاوردهای 40 ساله نظام باید به نسل امروز شناسانده شود تا آنان بدانند آزادی امروز و سوال و انتقاد آزادانه آنان از مسوولان بدون هیچ واهمه ای، حاصل انقلاب اسلامی است.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: گرامیداشت مناسبت های ملی و فراگیر نباید جناحی شود یا دیگران استنباط جناحی نسبت به آن داشته باشند و از این مسئله سوء استفاده کنند.
به گزارش ایرنا جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های عضو جلسه در روز جاری برگزار شد.
انقلاب اسلامی ایران امسال وارد چهلمین سال پیروزی خود می شود و با توجه به توطئه های دشمنان و هراس آنان از گسترش انقلاب شکوهمند ایران، برگزاری پرشور این سالگرد از رسالت های خطیر مسوولان و تمامی آحاد مردم است.
9918/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استکبار جهانی انقلاب اسلامی جامعه نظام جمهوری اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است

به گزارش تابناک، دکتر محمد مخبر در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویدادهایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می شود که مقامات کشورها سفرهای کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند اما رییس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.


وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.


معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه اندازی نهضت تولید در کشور است افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه های اجرایی و استانها تقسیم کار انجام شود و برنامه ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان ها و روستاها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.


دکتر مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش های بروز و کاربردی به نیروهای کار ارائه شود.


دکتر مخبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

دیگر خبرها

  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سیل اخیر سیستان و بلوچستان آزمایش اعتماد مردم به مسوولان بود
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است