Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@03:02:47 GMT

وزیرعلوم حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۳۱۴۸

وزیرعلوم حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی اهواز، شهادت و زخمی شدن تعدادی از هم‌وطنان را تسلیت گفت.

در متن این پیام تسلیت آمده است: «اقدام کور تروریستی اهواز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح که باعث به شهادت رسیدن جمعی از فرزندان غیور و دلاور کشور عزیزمان از جمله تعدادی از زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع شد، ملت بزرگ و قهرمان ایران را داغدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اقدامات تروریستی که با حمایت و پشتیبانی قدرت‌های سلطه‌گر و مستکبر انجام می‌شود، هرگز نخواهد توانست خدشه و خللی در اراده پولادین، صادقانه و مصمم ملت شریف ایران در حراست از دستاورد‌های گرانسنگ انقلاب اسلامی همچون استقلال، امنیت و وحدت و انسجام ملی وارد سازد.

ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک اطمینان داریم به زودی عوامل این قبیل اقدامات کور به چنگال عدالت اسیر و به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه سترگ به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های داغدار این اقدام کور تروریستی، هم‌رزمان آنان در نیرو‌های مسلح و ملت شهیدپرور ایران اسلامی، از خداوند متعال برای شهیدان این حادثه دردناک علو درجات و برای خانواده‌های عزادار این عزیزان صبر و اجر جمیل مسألت دارم.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزیر علوم منصور غلامی حادثه تروریستی اهواز حمله تروریستی حمله تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:نخستین حادثه ساعت ۱۷:۲۵ دقیقه بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع درمنطقه شکاره ٢ شهرستان کارون رخ داد که بر اثر آن ۲ مرد ۵۱ و ۲۷ ساله و یک خانم ۲۹ ساله مصدوم شدند. چهار مرد ۳۵، ۳۴، ۴۱ و ۲۹ ساله مصدوم شدند. 

وی ادامه داد:در سومین حادثه نیز که بر اثر آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در کوی علوی اهواز رخ داد یک مرد ۶۰ ساله مصدوم شد. 

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد:تمامی مصدومان این حوادث به بیمارستان آیت الله طالقانی اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک