Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کلاله خبر، سردار ملک در رزمایش شکوه حماسه و اقتدار عاشورایی شهرستان کلاله اظهار داشت: حملات دشمن به ایران و انقلاب، منحصر به جنگ تحمیلی نبود و قبل از این نیز تهاجمات مختلفی از سوی عراق به نوار مرزی ما می شد که این نشان از خصلت خشونت طلب صدام و حزب بعث است.

وی افزود: منافقین نیز با همکاری صدام برای ایجاد مأمنی و شورش ها در کشور نقش اساسی را ایفا کرد و این به واسطه حمایت آمریکا از اینها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک تاکید کرد: در زمان تهاجم عراق به ایران برای دفاع از کشور هیچ تجهیزاتی نداشتیم و دشمن به واسطه هواپیماهای جنگی تا عمق کشور ورود کرد و ایستادگی و مقاومت ملت ایران باعث این شد که این کشور در مقابل کل جهان پیروز شود.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوای استان گلستان گفت: برای دشمن شیعه و سنی فرقی ندارد همچنان که در گذشته نیز این را به اثبات رسانده است.

وی بر قابل اعتماد نبودن آمریکا تاکید کرد و افزود: در حمله عراق به کویت با وجود اصرارهای مختلف ، صدام از کویت خارج نشد و با تشکیل ناتو آمریکایی ، آمریکایی ها تجهیزات و نیروهای عراقی  را سیبل موشک های خود کردند و تیشه به ریشه صدام و حزب آن زدند و این نتیجه اعتماد به آمریکا بود.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوای گلستان با پرداختن به بخشی از تاریخ اظهار داشت: مستکبرین و ظالمین در تاریخ جایی ندارند و از آنها به بدی و خشونت یاد می شود؛ ولی اخلاص امام(ره) باعث ماندگاری وی در تاریخ شد.

ملک در پایان تاکید کرد: رمز موفقیت در قرار گرفتن در زیر چتر ولایت است و تا زمانی که در زیر چنین چتری باشیم، در امان خواهیم ماند.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی حجابی سمی مهلک برای جامعه و خانواده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران خرمشهر با اشاره به عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: پیروزی اخیر و عزت آفرین و کرامت بخشی را که رزمندگان اسلام به ما بخشیدند، به همه تبریک عرض می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن حماقت بزرگی را انجام داد که دست ما ملت ظلم ستیز را برای حمله باز کرد، اضافه کرد: اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اقدام بسیار حکیمانه‌ای بود و همه دنیا فهمیدند که اگر دشمن یکی بزند ۱۰ تا خواهد خورد.

حجت الاسلام عادل‌پور تاکید کرد: از مردم تشکر ویژه می‌کنیم که به زیبایی حضور پیدا کردند و از اقدامات سپاه و عملیات «وعده صادق» حمایت کردند.

وی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب در کشور گفت: بی حجابی سمی مهلک برای جامعه و خانواده است و مردم قاطعانه در برابر مقابله با ناهنجاری‌ها حمایت می‌کنند؛ البته قوه قضائیه باید با قاطعیت در این زمینه حضور پیدا کند.

کد خبر 6082474

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • نگرانی آمریکا از حمله ویرانگر هکرهای چینی
  • بی حجابی سمی مهلک برای جامعه و خانواده است
  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • موشک «بالستیک» چیست و چه فرقی با موشک کروز دارد؟ (+عکس)
  • اتحاد «میدان و دیپلماسی» و « سپاه و ارتش» در سایه ولایت
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم