Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی 24 ساعت گذشته هشتگ #طاها_اقدامی به ترند اول توییتر تبدیل شد و کاربران فضای مجازی با انتشار عکس هایی از این کودک 4 ساله انزجار خود را از اقدام تروریست های الاحوازی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز ۳۱ شهریور ماه، در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، بعد از ۳۰ دقیقه از شروع مراسم، ۴ تروریست مسلح از پارک پشت جایگاه، مردم و نیروهای در حال رژه را به رگبار بستند که متاسفانه چند تن از هموطنان، از جمله چند تن از نیروهای ارتش و سپاه به شهادت رسیده و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه تا کنون 25 شهید و حدود 50 نفر زخمی داشته است که در میان شهدا نام طاها اقدامی کودک 4 ساله نیز به چشم می خورد؛ طاها پسری بود که تصویر زخمی او روی دست یک نظامی در اولین ساعات پس از این حادثه تروریستی دست به دست شد.

تصاویر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که کودکی چهار ساله مجروح در دستان یک سرباز در حال انتقال به بیمارستان است و اکنون خبر رسیده که این کودک به شهادت رسید. 

پدر این کودک گفته است که پسرم را جلوی چشمم کشتند. او قرار بود سال دیگر به مهد کودک برود. سعدالله اقدامی شاهد و مجروح حادثه که در بیمارستان بستری بود گفت: پسر و همسرم که نظاره گر رژه بودند در این حادثه تیر خوردند؛ پسرم را جلوی چشمم کشتند و همسرم اکنون در اتاق عمل است.

طی 24 ساعت گذشته هشتگ #طاها_اقدامی به ترند اول توییتر تبدیل شد و کاربران فضای مجازی با انتشار عکس هایی از این کودک 4 ساله انزجار خود را از اقدام تروریست های الاحوازی اعلام کردند.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمدمهدی ایرانمنش در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه پدرش در مسیر گلزار شهدای کرمان بود که در حمله جنایتکارانه تروریست‌ها مجروح شد و پدرش به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: شهادت مامور نیروی انتظامی در خرمشهر + عکس

محمدمهدی از ناحیه گردن قطع نخاع شده بود و از روز حادثه تاکنون در بیمارستان بستری بود.

در دو انفجار تروریستی ۱۳ دی ماه سال گذشته در محدوده گلزار شهدای کرمان ۹۷ نفر شهید و بیش از ۴۵۰ نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227853 برچسب‌ها حمله تروریستی

دیگر خبرها

  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • پس‌لرزه‌های توئیت کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی /این هم نوعی شهوت محسوب می شود؟
  • تشییع آخرین شهید حادثه ترویستی کرمان
  • پایان مقاومت ١١٠ روزه نوجوان مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان/محمدمهدی ١٢ ساله شهید شد
  • تصویری از نوجوان کرمانی که امروز به شهادت رسید
  • آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان به شهادت رسید
  • شهادت نوجوان مجروح حادثه تروریستی کرمان
  • شهادت آخرین مجروح حادثه تروریستی کرمان
  • مجروح نوجوان حادثه تروریستی کرمان به پدر شهیدش پیوست
  • شهادت آخرین مجروح حمله تروریستی کرمان