Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: مدارس ماندگار با قدمت بیش از ۵۰ سال در سطح کشور شناسایی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، مهدی نوید ادهم صبح امروز در آئین نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در مدرسه دین و دانش قم با گرامیداشت ایام محرم عنوان کرد: مهم ترین پیام عاشورای حسینی رهایی انسان از جهل و نادانی است.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش افزود: رسالت معلمان و مسئولان در آموزش و پرورش، قدم گذاشتن در مسیر آگاهی بخشی و از میان بردن جهل و نادانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به قدمت مدرسه دین و دانش قم تصریح کرد: شهید بهشتی این مدرسه را تاسیس کرد چرا که به قرار گرفتن دو عنصر مهم دین و علم معتقد بود این شهید بزرگوار الگوی بزرگی در راه کسب علم دانش و دین مداری است.

نوید ادهم بیان کرد: از ویژگی‌های مهم شهید بهشتی تدبر و تعقل و صلابت در پیمودن مسیر و عزم جدی در تحقق اهداف است ایشان نگاهی عمیق به دین داشت و به دور از تعصبات زبان‌های خارجی را تدریس می کرد.

وی عنوان کرد: این شهید فرهیخته بر این باور بود علاوه بر حوزه‌های علمیه، مدارس نیز می‌توانند نیروهای متعهد به اسلام را تربیت کنند.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: شهید بهشتی تنها یک شخصیت قضائی نبود و علاقه زیادی به حوزه تعلیم و تربیت داشت.

وی گفت: در مدرسه دین و دانش شخصیت‌های بزرگ علمی و دینی حضور داشتند و در تعلیم و تربیت دانش آموزان مجاهدت کرده‌اند.

نوید ادهم بیان کرد: دبیرستان دین و دانش در قم به واسطه قدمت تاریخی که دارد مدرسه ماندگار به شمار می‌رود، در قم مدارس حکیم نظامی، شیخ صدوق و دین و دانش جزء‌مدارس ماندگار هستند.

وی تصریح کرد: طبق مصوبه مدارس ماندگار با قدمت بیش از ۵۰ سال در سطح کشور شناسایی می‌شوند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام مدارس ماندگار منطقه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم اجرای طرح سفیران ۱۲۵ در مدارس یزد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی و شهرداری یزد: اقدامات اولیه امدادرسانی در حین آتش‌سوزی و زمان حوادث در قالب طرح سفیران ۱۲۵، به دانش‌آموزان سه مدرسه در یزد آموزش داده شد.

 

این طرح قرار است با همکاری سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و سازمان دانش آموزی استان در ۱۰ مدرسه اجرا شود.

 

گفتنی است؛ این آموزش‌ها شامل بازآموزی آموزش‌های قبلی و تکنیک‌های فرار از دود بود.

دیگر خبرها

  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • تداوم اجرای طرح سفیران ۱۲۵ در مدارس یزد
  • جمع آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه ۱۴۰۳