Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رضا کشتیبان با  اعلام اجرای بسته های سرمایه گذاری ، اظهار کرد: در حال حاضر مقدمات انتخاب مشاور( مجری طرح ) برای تهیه بسته های سرمایه گذاری انجام یافته است .

وی با بیان اینکه طی ماههای مرداد و شهریور مقدمات فرآیند انتخاب مشاور برای تهیه بسته های سرمایه گذاری آماده شده است، اظهار کرد: این فرایند هم اکنون در مرحله انتخاب مجری طرح و مراحل نهایی عقد قرارداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه گفت:  طی این کار نگارش و تدوین شرح خدمات کامل بسته های مشارکتی، شرایط و نحوه ارزیابی مشاوران ( مجری طرح )، برنامه زمانبندی، پیش نویس قرارداد و سایر مدارک فنی مربوطه به صورت کاملا ابتکاری و با ملاحظه قوانین و مقررات نظام فنی و اجرایی تهیه و تدوین شده است.

به گفته کشتیبان با شروع قرارداد و تهیه بسته های مشارکتی گامی بلند در راستای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برداشته و ضمن شفافیت بخشی به پروژه های سرمایه گذاری از پراکندگی عناوین و موضوعات سرمایه گذاری ممانعت کرده و با شناسنامه دار کردن و ارائه ایده به همراه تحلیل های اقتصادی و فنی اصالت و جاذبیت بیشتری به این پروژه ها بخشیده شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری ارومیه بسته های سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رضا شهمرادی  گفت : در شهرک صنعتی اترک ۵۷ قرارداد سرمایه‌گذاری از برای دریافت ۸۵ هکتار زمین بسته شده که حدود ۴۰ قرارداد آن مربوط به دولت سیزدهم است.

وی افزود: در این شهرک پنج واحد صنعتی فعال شده و ۸۰ نفر به طور مستقیم صاحب شغل پایدار هستند و علاوه بر آن هشت واحد صنعتی و تولیدی هم در مرحله ساخت قرار دارند.

طبق گزارش مسوول شهرک صنعتی هزار هکتاری اترک، ۲۵۰ هکتار از مجموع مساحت شهرک صنعتی هزار هکتاری اترک با برخورداری از زیرساخت‌های ضروری مانند آب (حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه آب و ایجاد منبع آب فلزی و شبکه انتقال)، برق ( تامین سه مگاوات برق)، گاز (ایجاد شبکه) و مخابرات (انتقال فیبرنوری) آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

دیگر خبرها

  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • قیمت قارچ در میادین تره بار شهرداری تهران کاهش یافت
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند
  • سهم ۸۲ درصدی پتروشیمی در جذب سرمایه‌گذاری منطقه اقتصادی پارسیان
  • افزایش تعاملات دانشگاه ارومیه با سازمان منطقه آزاد ماکو
  • دومین دوره طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در ارومیه
  • امضای قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی در بخش فاضلاب قم
  • امضا قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی در بخش فاضلاب قم