Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان در پیامی اعلام کرد: تعدادی انگشت شمار بزدل به اشاره ارباب کافر خود به مرد و زن و کودکان بی‌گناه حمله کرده و عده‌ای را به خاک و خون ‏کشیدند و اهواز قهرمان را به خون پاک شهدای این واقعه رنگین کردند. ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان محقق، مترجم و مفسر قرآن کریم امروز (یکشنبه اول مهرماه و سیزدهم محرم) در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نسبت به حادثه تروریستی روز گذشته شهر اهواز و شهادت چند نفر از جوانان کشورمان واکنشی نشان داده و در پیامی اعلام کرده است:

استکبار جهانی و عوامل داخلی‌اش با اسلام و انسانیت و مردان و زنان و کودکان و امنیت در هر زمان و هر ‏مکان و هر موقعیت بی‌رحمانه دشمن و مخالف است و از هیچ ظلم و جنایتی دریغ نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزی که ‏ملّت ایران با به نمایش گذاردن قدرت ملی خود در سراسر کشور به میدان شجاعت و سربلندی و سرفرازی ‏آمده بودند، تعدادی انگشت شمار بزدل به اشاره ارباب پست و کافر خود آمریکا و دست‌ نشانده کودک‌کش ‏خود اسرائیل که در گرگ منشی موجودی بی‌نظیر است به مرد و زن و کودکان بی‌گناه که برای تماشای ‏عزت و عظمت نیروهای مسلح آمده بودند حمله کرده و عده‌ای را به خاک و خون ‏کشیدند، و اهواز قهرمان را به خون پاک شهدای این واقعه رنگین کردند.

غفران و رحمت الهی را برای شهیدان حادثه و صبر ‏و اجر برای داغ‌دیدگان را از خداوند مسألت دارم و خزی دنیا و آخرت را برای قاتلان آنان که به سرعت به ‏دست انتقام حق به دوزخ رهسپار شدند می‌خواهم.‏

* بیشتر بخوانید: واکنش جامعه مداحان به حوادث تروریستی اهواز

انتهای پیام/

R1410/P1356/S4,37/CT12 واژه های کاربردی مرتبط حمله تروریستی اهواز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمله تروریستی اهواز حمله تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد

سرویس امنیت فدرال روسیه یک حمله تروریستی در بریانسک (غرب روسیه و ۳۷۹ کیلومتری جنوب غرب مسکو) را خنثی کرد.

به گزارش تاس، در جریان این حادثه یکی از حامیان ملی گرایان اوکراینی بازداشت و مواد منفجره از وی کشف و ضبط شد.

به گفته مقامات امنیتی روسیه، این مرد قرار بود مواد منفجره را از یک انبار خارج کند و در یک مکان عمومی برای حمله تروریستی آماده کند.پلیس به اصالت این تروریست اشاره نکرده است.

پیشتر، حمله تروریستی و تیراندازی‌های مرگبار در سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو به کشته شدن ۱۴۰ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • عراقچی: میدان، دیپلماسی و رسانه سه ضلعِ مهم در هر واقعه نظامی یا سیاسی هستند
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد