Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خوزستان، سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز که امروز 1 مهرماه برگزار شد، با بیان اینکه نیروهای نظامی همه عزادار هستند، اظهار کرد: اتفاقی که دیروز در اهواز رخ داد، بارها و بارها در خوزستان و کشور رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دستگاه‌ها می‌خواهم که از مجروحینی که در بیمارستان‌ها بستری هستند، عیادت کنند.

وی با بیان اینکه فردا در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز، باید همه خوزستان قیام کنند، افزود: اگر امنیتی داریم به دلیل وجود فرزندان همین مرز و بوم است که روز گذشته شهید شدند. این شهدا از فرزندان همین خاک هستند و باید آن‌ها را گرامی بداریم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی عصر(عج) استان خوزستان تصریح کرد: فردا روز قومیت‌ها در خوزستان است و باید همه قومیت‌ها در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز حضور داشته باشند و نباید اجازه دهیم که دشمن با چنین کارهایی میان مردم در خوزستان تفرقه ایجاد کند.

حاجتی ادامه داد: ما دست همه غیورمردان عرب خوزستان را که همیشه پشت سر ولایت و انقلاب بوده‌اند، می‌بوسیم و می‌دانیم که همیشه پشت سر انقلاب و نظام بوده و هستند.

وی با بیان اینکه دشمن ما یک دشمن نادان است، خاطرنشان‌کرد: مردم خوزستان در چنین شرایطی باید انسجام خود را به دنیا نشان دهند و تن دشمن را به لرزه در بیاورند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان سیاست و اقتصاد شهدای حمله تروریستی اهواز حمله تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   سردار سید محمود میر فیضی با حضور در مسجد زین العابدین حصیرآباد   اهواز ضمن گفتگو با شهروندان به مشکلات پلیسی و انتظامی آنها رسیدگی کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان  در این دیدار که  جمعی از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی حضور داشتند،  دستورات لازم را به معاونین و روسای انتظامی حاضر در جلسه جهت رسیدگی به مشکلات شهروندان ارائه داد.

این دیدار در راستای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه‌ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس برگزار شده بود.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم