Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتن - ایرنا - آتش سوزی مهیب روز یکشنبه در دانشگاه جزیره کرت واقع در شرق یونان خسارات فراوانی به تاسیسات این دانشگاه وارد آورد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از رسانه های یونان، روز یکشنبه به دلایلی که هنوز علت آن مشخص نشده دانشگاه کرت یونان دچار آتش سوزی شد و بخش زیادی از این دانشگاه طمعه حریق گردید و خسارات فراوانی به تاسیسات و خوابگاه آن وارد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش رسانه های خبری یونان، این آتش سوزی در نزدیکی خواب دانشجویان و در نزدیکی آزمایشگاههای این دانشگاه رخ داد که حاوی مواد شیمیایی فراوانی هستند و به همین دلیل مهار و خاموش کردن آتش کاری آسانی نیست.
نیروهای آتش نشانی به همراه 25 خودروی آتش نشانی، تعداد 50 نفر آتشنشان،نیروهای دواطلب و کارکنان دانشگاه برای مهار و خاموش کردن این آتش سوزی در حال تلاش می باشند ولی تاکنون قادر به مهار آن نشده اند.
براساس گزارش مسئولان امنیتی و محلی این جزیره کلیه خوابگاه های این دانشگاه بلافاصله تخلیه گردیده و دانشجویان به محل امنی انتقال داده شدند.
در همین حال شدت آتش سوزی و دود غلیظ حاصل از آن به حدی است که تنفس در چند کیلومتری این دانشگاه برای شهروندان مشکلات جدی تنفسی ایجاد کرده است.
به دستور وزارت آموزش و امور مذهب یونان مدارس ابتدایی و راهنمایی در این جزیره به مدت 2 روز یعنی دوشنبه و سه شنبه به علت وجود دود غلیظ در محیط ، تعطیل می باشد.
اروپام**462**1590

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات يونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد

یکی از بازیگران محبوب کشورمان که علاقه فراوانی هم به پرسپولیس دارد، حالا در بیمارستان بستری شده است.

به گزارش مشرق، سعید راد از جمله بازیگران قدیمی سینمای ماست که بازی‌هایش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف از جمله: عقاب‌ها و دوئل هرگز از یادمان نمی‌رود.

راد علاقه فراوانی هم به فوتبال داشته و هرگز پرسپولیسی بودن خودش را کتمان نکرده است. البته او رابطه بسیار خوبی هم با استقلالی‌ها دارد و در دوران بیماری ناصر حجازی فقید بارها بر بالین اسطوره استقلال حاضر شد به همین خاطر هواداران آبی هم همیشه حرمتش را نگاه داشته‌اند.

سعید راد چند روز قبل دچار شکستگی از ناحیه پا شد و به همین خاطر در بیمارستان بستری گردید. رابطه این بازیگر پرسپولیسی با برخی از چهره‌های قدیمی قرمزپوش نظیر محمود خوردبین و افشین پیروانی بسیار خوب است و حتماً آنها پیگیر وضعیت او شده‌اند.

برای این بازیگر قدیمی آرزوی سلامتی داریم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • مهارآتش سوزی عرصه های منابع طبیعی در راین کرمان
  • آبرسانی به بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارس
  • سانیول: همه می‌گفتند از تیم ملی گرجستان برو
  • آتش سوزی جنگل‌ها در ۱۸ ایالت مکزیک
  • کواراتسخلیا: گرجستان یازده نفر نبود، 60 هزار نفر بود!‏
  • تاریخ سازی گرجستان با صعود به جام ملت‌های اروپا
  • بازیگر قدیمی و پرسپولیسی در بیمارستان بستری شد
  • چاقی یهویی سلنا گومز سوژه شد