Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@02:20:52 GMT

استاندار لرستان شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۳۲۷۵

استاندار لرستان شهادت جمعی از هموطنان را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی استاندار لرستان با صدور پیامی ضمن محکومیت حمله تروریستی اهواز، شهادت جمعی از هموطنان در این حادثه تلخ و تاسف بار را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمانی وقوع حادثه خونین و تاسف‌بار تروریستی در مراسم رژه‌های نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروح‌شدن تعدادی از هموطنانمان گردید با سالروز شروع جنگ تحمیلی و حمله همه‌جانبه کشورهای سلطه به سرکردگی صدام جنایتکار به کشورمان، یک بار دیگر چهره کریه دشمنان ملت ایران و مدعیان دروغین حقوق بشر را آشکار ساخت.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی که حاکی از درماندگی و استیصال تروریست های تکفیری است، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب و همه آحاد ملت بزرگوار و صبور ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شهدای این حادثه غمبار، علو درجات و معیّت با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و برای خانواده های عزادار و بزرگوار این عزیزان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.

کد خبر 4410343

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان اهواز حمله تروریستی خرم آباد ماه محرم بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر عاشورا مشهد مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس شهرکرد گرگان رژه نیروهای مسلح سانحه تصادف تاسوعا و عاشورا خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات بیشتر از حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شب گذشته، واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است:همچنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری، در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • پیکر کودک شهید حادثه تروریستی خاش تشییع شد+فیلم
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • استاندار گیلان با حادثه دیدگان حمله تروریستی در روسیه ابراز همدردی کرد
  • تعداد جان‌باختگان حمله تروریستی در خاش
  • اطلاعات بیشتر از حمله تروریستی به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش
  • حمله تروریستی در خاش/۲ نفر شهید شدند
  • شهادت یک نوزاد در پی حمله تروریستی در شهرستان خاش
  • شهادت ستوان دوم شهید محمد ذخیره در حمله تروریستی خاش/ یک نوزاد هم شهید شد
  • شهادت ۲ نفر در پی حمله تروریستی در شهرستان خاش
  • شهادت ستوان دوم شهید محمد ذخیره در حمله تروریستی در خاش/ جزییات