Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی،

سردار علی رزمجو در آیین رژه اقتدار که در نخستین روز از هفته دفاع مقدس بعدازظهر امروز با حضور فرماندار دشتی، امام‌جمعه خورموج فرماندهان نیروهای مسلح و سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی خواهران و برادران بسیجی در شهر خورموج برگزار شد اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی دفاع مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بابیان این‌که جنگ تحمیلی ابهت و اقتدار دشمنان را در هم شکست گفت: یکی از اهداف حضور نیروهای مردمی در رژه نخستین روز از هفته دفاع مقدس،  نشان از اقتدار، صلابت و ابهت آنان است.

وی  افزود:امروز جوانان غیور ایران اسلامی به‌عنوان نسل دوم و سوم انقلاب اسلامی رشد و نمو پیدا کرده‌اند درس، پند و اندرز خود را از جوانان دیروزی که در 8 سال دفاع مقدس که رزمندگان و شهدا برای ما به ارمغان آوردند حماسه آفریدند و ایثارگری کردند آموخته‌اند.

 رزمجو خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که در 40 سالگی انقلاب با دفاع مردمی از دستاوردهای انقلاب تاکنون خوشبختانه نظامی اسلامی روی امواج پرتلاطم توطئه‌های دشمنان در حال حرکت است وان شاالله زیر سایه مقام معظم رهبری و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا عزیز، جانبازان قهرمان و آزادگان سلحشور بتوانیم این انقلاب را به صاحب اصلی آن امام عصر (عج) تحویل دهیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر گذاشته، ناامنی‌های متعددی را از سر راه برداشته است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب، امروز به دنبال فضاسازی و ناامنی با هزینه‌های زیادی که برای آن صرف می‌کند در سطوح کشور هستندخاطر نشان کرد: یکی از اهداف آن‌ها این است تا بین قومیت‌های مختلف اختلاف‌افکنی کند.

رزمجو  با محکوم کردن اعمال تروریستی در اهواز تأکید کرد: یکی از برنامه‌های دشمن اقدامات تروریستی در داخل کشور است که شهر اهواز نمونه‌ای از آن‌ها است.

فرمانده سپاه استان بوشهر، اقدامات تروریستی را سبب  افزایش صبر و استقامت آحاد جامعه  دانست و  افزود: دشمن بداند که اقدامات تروریستی، اتحاد و انسجام ملت غیور ایران را نیز دوچندان و اتحاد بین مسئولان را بیشتر می‌کند و اقدامات تروریستی سبب صبر و استقامت بیشتر آحاد جامعه می‌شود.

رزمجو بیان کرد: جرات، شجاعت، صبر و استقامت مردم ایران در برابر توطئه‌های دشمنان در 40 سال گذشته شاهد بودیم که به منصه ظهور گذاشتند و اقدامات تروریستی نه‌تنهاسبب اتحاد و همدلی بیشتر مردم ایران بلکه سبب اتحاد و وحدت دوستداران انقلاب اسلامی را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه ملت ایران درس خود را از مکتب امام حسین (ع) آموخته‌ گفت: مدافعان انقلاب اسلامی در قومیت‌های مختلف با وحدت و اتحاد و فداکاری در کنار هم در صفی واحد ایستاده‌اند و از نظام و انقلاب و دستاوردهای آن حفاظت می‌کنند.

در  این مراسم نیروهای مسلح  دشتی در مقابل قرآن مجید، تمثال حضرت امام (ره)،  شهدای والامقام، مقام معظم رهبری و پرچم خوش‌رنگ کشورمان رژه رفتند.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد

رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.

دریافت 6 MB

دیگر خبرها

  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است