Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کشور گفت: دشمنان انقلاب اسلامي و ايادي کفر در تلاش هستند اعتماد عمومي مردم نسبت به نظام و مسوولان را از بين ببرند و به کشور ضربه بزنند.

به گزارش ايرنا، نصرت الله لطفي روز يکشنبه در همايش شوراي سياست گذاري و راهبري بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي افزود: کارآمدترين مانور در راستاي حفظ نظام، مانور انساني است و دشمن به اين مسئله پي برده و قصد تخريب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: حدود 300 شبکه فارسي زبان معاند شبانه روز در حال سياه نمايي هستند و هدفشان ايجاد شکاف بين مردم و حاکميت است.
وي بيان کرد: نظامي که به پشتوانه مردم تشکيل و حمايت شود به هيچ وجه قابل دست کاري نيست و دشمن مي خواهد با ابزار هاي مختلف، ناکارآمدي مسوولان را به جامعه القا کند.
قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي کشور ادامه داد: اکنون در مقطعي حساس از کشور و نظام قرار داريم و خدمت در اين برهه يک تکليف و امتحان الهي است.
لطفي افزود: مسوولان بايد جشن چهل سالگي انقلاب اسلامي را با شکوه و مقتدارنه تر برگزار کنند تا دشمنان بدانند تا زماني که مردم پشتيبان نظام هستند هيچ غلطي نمي توانند بکنند.
وي بيان کرد: قدرت و اختيارات امروز کشور در سايه برکات نظام جمهوري اسلامي است و بايد قدردان اين نعمت الهي که نصيب مملکت ما شده، باشيم.
وي اضافه کرد: خودباوري، بيان دستاوردها و کارنامه نظام مقدس جمهوري اسلامي و پاسخگويي به شبهات جوانان و مردم از مهمترين وظايفي است که بايد در چهل سالگي انقلاب اسلامي مورد توجه جدي قرار گيرد.
لطفي افزود: دستاوردهاي 40 ساله نظام بايد به نسل امروز شناسانده شود تا آنان بدانند آزادي امروز و سوال و انتقاد آزادانه آنان از مسوولان بدون هيچ واهمه اي، حاصل انقلاب اسلامي است.
قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گفت: گراميداشت مناسبت هاي ملي و فراگير نبايد جناحي شود يا ديگران استنباط جناحي نسبت به آن داشته باشند و از اين مسئله سوء استفاده کنند.
به گزارش ايرنا جلسه ستاد هماهنگي و اجرايي بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با حضور مديران و نمايندگان دستگاه هاي عضو جلسه در روز جاري برگزار شد.
انقلاب اسلامي ايران امسال وارد چهلمين سال پيروزي خود مي شود و با توجه به توطئه هاي دشمنان و هراس آنان از گسترش انقلاب شکوهمند ايران، برگزاري پرشور اين سالگرد از رسالت هاي خطير مسوولان و تمامي آحاد مردم است.
9918/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه روز ارتش در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،رژه نیرو‌های مسلح از ساعت ۸ صبح در محوطه لشکر ۲۸ پیاده کردستان آغاز شد.
نیرو‌های مسلح با برگزاری مراسم سان و رژه، اقتدار خود را در دفاع از تمامیت ارضی کشور و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
این آیین با سخنرانی استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان و حضور برخی از مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی مستقر در منطقه و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
استاندار کردستان گفت: امروز در همه جای دنیا سخن از توانمندی، شجاعت و شهامت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده که مرهون هدایت رهبر معظم انقلاب است.
اسماعیل زارعی کوشا اظهار کرد: نظام اسلامی براساس فرامین رهبر انقلاب، امروز دست به اقدامی می‌زند که همه دشمنان و دوستان ملت را در دنیا انگشت به دهان می‌گذارد و کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند، خوشحال می‌کند.
زارعی کوشا تاکید کرد: پاسخ کوبنده به رژیم صهیونیستی، کسانی را که به زعم باطل خود برای نظام اسلامی خواب‌های آشفته می‌دیدند، در بهت فرو برد.
از ۲۱ فروردین و شهادت سپهبد صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت شهادت امیر سپهبد محمدولی قرنی به عنوان دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالین اسرائیل غاصب و استکبار جهانی را هویدا ساخت
  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • بانک‌ها در تله آفساید