Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس گفت: عضویت سازمان بورس و اوراق بهادار در انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) محصول اقدامات اخیر سازمان بورس در حوزه های اطلاع رسانی، ارتقا سواد مالی و فرهنگ سهامداری و همچنین عملکرد شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس ادامه داد: خبر رسمی عضویت سازمان بورس در انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) طی نامه ای از طرف دبیر این نهاد بین المللی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه ضمن قدردانی از اقدامات سازمان بورس در حوزه های اطلاع رسانی، ارتقا سواد مالی و فرهنگ سهامداری با عضویت سازمان در این نهاد موافقت شده است.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس عنوان کرد: اطلاع رسانی بهنگام، انتشار کتب مختلف در تمام رده‌های سنی، ساخت کلیپ‌های آموزشی و بازی‌های مرتبط، برگزاری جشنواره ها و مسابقات تخصصی همچون جشنواره بورس و رسانه و لیگ ستارگان بورس از جمله اقداماتی بود که مسیر عضویت سازمان بورس در این نهاد بین المللی را هموار کرد.

یاسر فلاح برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه برای یازده دوره پیاپی و نیز برگزاری ده دوره سالانه بین‌المللی بازار سرمایه اسلامی را نگین درخشانی در عرصه اقتصاد ایران برشمرد و گفت: عضویت در این نهاد بین المللی حاکی از آن است که شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس و روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار، منطبق با استاندارد های بین المللی عمل می کنند.

یادآور می شود انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) سازمانی بین‌المللی متشکل از اعضا فعال در حوزه روابط عمومی است و دبیرخانه آن در انگلیس قرار دارد و متخصصین گوناگونی در این نهاد حضور دارند. سازمان ملل، IPRA را یک سازمان غیر دولتی شناخته و حق مشورت را به این نهاد اعطا کرده است.

انتهای پیام/

283 / 161 یاسر فلاح سازمان بورس و اوراق بهادار بازار سرمایه روابط عمومی اطلاع رسانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سازمان بورس و اوراق بهادار بازار سرمایه روابط عمومی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد

                                                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دکتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.   رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمد‌شفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.   حضور در نشست شورای اداری استان با موضوع "تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت" و نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی از برنامه‌های سفر دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام است.

دیگر خبرها

  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • کمبود وارفارین نداریم/ توزیع در داروخانه‌های منتخب
  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد و تداوم صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند