Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار عسلویه با اشاره به افزایش رتبه دانش‌آموزان کنکوری عسلویه گفت: این مهم با اجرای طرح تقویت بنیه علمی محقق که اعتبارات آن از سوی وزارت نفت تامین شد. ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، عبدالنبی یوسفی ظهر امروز در جمع مسئولان آموزش و پرورش و دانش آموزان در عسلویه  با اشاره به حماسه آفرینی رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس  اظهار داشت:  در جنگ تحمیلی خوزستان و اهواز، سرزمین‌های گوناگون دیگر در هشت سال زیر حملات دشمن بعثی و حامیان جهانی آن مقاومت کرد و مرارت‌های فراوانی مردم تحمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده شهدا و آرزوی سلامتی برای مجروحان حادثه تروریستی اهواز افزود: بی شک دستگاه‌های نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی هر چه سریع‌تر با گروه‌های تروریستی عوامل این حادثه و برخورد و عاملان آن را بسزای اعمال خود می‌رسانند.

فرماندار عسلویه از موفقیت آموزش و پرورش این شهرستان در تامین نیروی انسانی خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش شهرستان عسلویه موفق به کسب پیشرفت‌هایی از جمله خودکفایی نسبی در بعد نیروی انسانی شد که جای تقدیر دارد.

یوسفی به موفقیت دانش آموزان این شهرستان در کنکور سراسری پرداخت و بیان کرد: موفقیت دانش آموزان شهرستان عسلویه در کنکور سراسری و پذیرفته شدن در دانشگاه‌های دولتی یکی از موفقیت این دانش‌آموزان است که جای قدردانی از این عزیزان دارد.

وی با اشاره به افزایش رتبه دانش‌آموزان کنکوری عسلویه گفت: این مهم با اجرای طرح تقویت بنیه علمی محقق که اعتبارات آن از سوی وزارت نفت تامین شد.

فرماندار عسلویه با اشاره به توسعه زیرساخت‌‌های آموزشی در عسلویه افزود: در هفته دولت در میان پروژه‌های متعددی که به بهره‌برداری رسید دو مدرسه نیز  به بهره برداری رسید که نشان دهنده توجه دولت به نوسازی مدارس شهرستان است.

یوسفی رسالت دانش آموزان شهرستان عسلویه  را مهم دانست و  تاکید کرد: رسالت شما عزیزان بسیار سنگین است و باید توسعه فرهنگ شهرستان را با تعلیم در مدرسه در سراسر جامعه گسترده کنید و از طرف دیگر با فراگیری آموزش‌های لازم در مدرسه و سطح آموزش عالی زمینه بدست گرفتن بخش مهمی از چرخ‌های صنعت کشور که در این شهرستان به چرخش در می‌آید را فراهم کنید.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد

حسین رمضانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور بیش از ۵۰۰ دانش آموز شهرستان‌ها و مناطق نیمه شمالی استان بوشهر به میزبانی شهرستان دیلم و در محل دبستان دخترانه عصمت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش دیلم افزود: در این مسابقات دانش آموزان شرکت کننده در ۱۲ رشته، در ۲ بخش پسران و دختران طی ۲ روز به رقابت پرداختند.

.وی گفت: پیش از این نیز، مسابقات دانش آموزان شهرستان‌ها و مناطق نیمه جنوبی استان بوشهر در شهر کاکی برگزار شده است.

کد خبر 6088812

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد