Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت:دو قاچاقچی که حامل مواد افیونی بودند طی درگیری بامرزبانان هنگ مرزی تایباد در مرز‌های مشترک ایران و افغانستان به هلاکت رسیدند.

کاظم صمدی افزود: ماموران تیم اطلاعات عملیات هنگ مرزی با برنامه‌ای حرفه‌ای و از پیش طراحی شده در مواضع مناسب در کمین قاچاقچیان مستقر شدند و طی یک عملیات ضربتی موفق به هلاکت دو قاچاقچی این باند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:در این عملیات ضمن کشف ۲۶ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر تعدادی از این قاچاقچیان هم به انسوی مرز‌ها متواری شدند.   انتهای پیام// د.ف   کشف 26 کیلوگرم مواد مخدر در  مرز تایباد                                                                                 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاقچیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پی انتشار کلیپی از قدرت‌نمایی دو نفر از اوباش با سلاح گرم و قمه در فضای مجازی در محدوده محله فلاح تهران بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام اقدامات پلیسی و رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد هر دو شرور سابقه دار هستند.

وی با بیان اینکه هویت و مخفیگاه متهمان در محدوده یافت آباد تهران شناسایی شد، گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ پس از اخذ دستور قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

راستی با بیان اینکه هر دو متهم به جرم خود اعتراف کردند و با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و بازی با آرامش و امنیت مردم را به افراد شرور و مجرمان نخواهد داد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند