Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال برای احیای دریاچه ارومیه با همکاری جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی در حال برگزاری است.
به گزارش دفتر آذربایجان غربی ستاد احیای دریاچه ارومیه، در راستای سیاست‌های احیای دریاچه ارومیه و در جهت استفاده از ظرفیت های فضای سایبری برای احیای دریاچه ارومیه اولین ماراتن تولید محتوای دیجیتال با محورهای وب سایت و شبکه های اجتماعی، فیلم و مستند کاربردی، بازی‌های رایانه ای و انیمیشن، نرم افزارهای تلفن همراه و اینترنت اشیاء برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برگزار کنندگان این ماراتن اهداف برگزاری این رویداد را فرهنگ سازی در راستای تولید محتوای دیجیتال کاربردی در حوزه آب و دریاچه ارومیه، فرهنگ سازی در راستای تولید محتوای دیجیتال کاربردی در حوزه آب و دریاچه ارومیه، شناسایی توانمندی ها و هدایت استعدادهای جامعه در حوضه تولید محتوا با محوریت دریاچه ارومیه، بسترسازی در جهت کارآفرینی دیجیتال مبتنی بر تولید محتوا، پرورش ایده های خلاقانه در حوزه تولید محتوای دیجیتال با محوریت دریاچه ارومیه، کمک به اصلاح الگوی مصرف آب و تغییر الگوی زندگی و آگاهی بخشی از برنامه ها و اقدامات احیای دریاچه ارومیه و اثرات زیست محیطی و اقتصادی و اجتماعی خشک شدن دریاچه ارومیه عنوان کرده‌اند.
با برنامه ریزی های انجام شده در پاییز ۹۷ برگزار خواهد شد و تلاش دارد تا بخشی از مسئولیت فرهنگ سازی و مستندسازی احیای دریاچه ارومیه را بر عهده می گیرد.  

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

سخنگوی دولت گفت: مدیریت احیای دریاچه ارومیه میدانی شد و با سپردن مسئولیت کارگروه نجات دریاچه به استاندار آذربایجان‌غربی، دیگر تصمیمات برای احیای آن در تهران گرفته نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حاشیه جشنواره «دریاچه ارومیه»، اظهار کرد: بارندگی‌های اخیر، اهتمام ویژه دولت و برنامه.ریزی مناسب برای رهاسازی حقابه دریاچه و اتمام طرح‌های سخت.افزاری، حال خوبی برای دریاچه ارومیه و مردم منطقه به ارمغان آورده است.

دبیر هیئت دولت پیگیری میدانی وضعیت دریاچه ارومیه را از نتایج مثبت سفر استانی رئیس‌جمهوری دانست و افزود: با تصمیم رئیس‌جمهوری و دولت سیزدهم، مدیریت احیای دریاچه ارومیه میدانی شده و با سپردن مسئولیت دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه به استاندار آذربایجان‌غربی، دیگر تصمیمات برای احیای این دریاچه در تهران گرفته نمی‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای پویش کتابخوانی با محوریت حفظ آب در آذربایجان غربی
  • تداوم فرونشست در اصفهان / احیای زاینده رود مانند دریاچه ارومیه مد نظر قرار گیرد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی
  • بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه کار ما بود
  • مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • آخرین تغییرات مدیریت احیای دریاچه ارومیه | احیای این دریاچه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد
  • گاهی مهم در عصر دیجیتال اینستاگرام و فیس بوک
  • بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد
  • آغاز فاز نرم افزاری و مردمی سازی احیای دریاچه ارومیه
  • تاکید دولت سیزدهم بر مشارکت مردمی در احیای دریاچه ارومیه