Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه واشنگتن پست آمریکا که یک پایگاه داده برای شمارش دروغ‌ها و اظهارات خلاف واقع ترامپ ایجاد کرده، گزارش داده که او در 600 روز حضور خود در کاخ سفید رکورد دروغ‌ها و اظهارات خلاف واقع خود را به بیش از 5 هزار مورد رسانده است.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، روزنامه واشنگتن پست آمریکا با انتشار گزارشی نوشته سفر یک روزه ترامپ در تاریخ 7 سپتامبر سال جاری میلادی (15 روز پیش) به ایالت مونتانا و چند ایالت دیگر و بازدیدها و سخنرانی‌های او از چند منطقه، رکورد تازه‌ای برجاگذاشت و او در طی 120 دقیقه صحبت کردن در طی این سفرها رکورد ثبت 125 مورد دروغ و اظهارات خلاف واقع را در طی یک روز به جاگذاشت که در طی دوران زمامداری او بی‌سابقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش واشنگتن پست با تقسیم 5 هزار دروغ و اظهارات خلاف واقع ترامپ در طول 600 روز زمامداری او، رکورد 8.3 دروغ در روز به دست می‌آید که او را رکورددار هر دولتمردی در آمریکا و شاید جهان کرده است.

آخرین آمار پایگاه داده واشنگتن پست درباره دروغ‌های ترامپ مجموع 5001 دروغ و اظهارات خلاف واقع در 601 روز زمامداری اوست. این پایگاه داده با تفکیک اظهارات دروغ و خلاف واقع ترامپ به روزهای زمامداری او در هر روز زمامداری او، آرشیو کامل و مفیدی برای بررسی تحلیلگران و مورخان ایجاد کرده است.

بر اساس گزارش واشنگتن پست، آمار روزانه سخنان خلاف واقع و دروغ ترامپ در 100 روز نخست زمامداری او 4.9 مطلب در هر روز بوده که به مرور افزایش یافته و در کمتر از دو سال نخست دولت او هم اینک به رکورد تازه 8.3 دروغ در هر روز رسیده است.

بیشتر این دروغ‌ها و اظهارات خلاف واقع ترامپ در توئیت‌های ترامپ بوده‌اند.

آخرین (پنج هزار و یکمین) دروغ احصاء شده ترامپ نیز یک توئیت اوست که ادعا می‌کند عملکرد دولت او در رسیدگی سریع به توفان سال گذشته «ماریا» در پورتوریکو بی‌عیب و نقص و عالی بوده است! این در حالی است که بنا بر گزارش‌های مستند بسیاری از رسانه‌ها و تحقیقات میدانی، عملکرد دولت ترامپ برای مقابله با توفان ماریا بسیار ضعیف و پرانتقاد بوده و هنوز بسیاری از مردم صدمه دیده از توفان از ضعف امکانات وعملکرد دستگاه‌های امدادی آمریکا در این توفان گله‌مند هستند. نتیجه یک تحقیق مستند از سوی دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا نیز موید این امر است که بسیاری از آمارهای ارائه شده دولت فدرال درباره صدمات توفان ماریا نادرست و کمتر از حد واقعی بوده است. همچنین بر اساس نتایج این تحقیق نزدیک به 3 هزار نفر از جمعیت پورتوریکو (8 درصد کل جمعیت این جزیره) در اثر توفان ماریا مُرده‌اند و پس از این توفان مهاجرت ساکنان این جزیره به شدت افزایش یافته است.

بر اساس گزارش واشنگتن پست نزدیک به یک سوم ( 1573 مورد) از دروغ‌ها و اظهارات خلاف واقع ترامپ در حوزه مسائل اقتصادی بوده است.

منبع: عصر ایران

انتهای پیام/4028

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای پای علی دایی در پرسپولیس | شایعه تمدید با اوسمار دروغ است!

روز گذشته خبری مبنی بر تلاش باشگاه پرسپولیس و رضا درویش برای مذاکره و تمدید قرارداد اوسمار منتشر شد. حال به ادعای یک خبرنگار حوزه پرسپولیس تا این لحظه هیچ مذاکره‌ای با اوسمار برای تمدید و ماندن او در پرسپولیس صورت نگرفته است و شایعات این مذاکرات بی اساس است.

منبع: خبرآنلاین

tags # علی دایی ، پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است
  • بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت/ آمریکا در قبال فلسطین بر خلاف منافع ملی خود عمل کرد
  • در صورت تعطیلی پنجشنبه‌ها نباید میزان دستمزد تغییر کند
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس
  • قتل، اولین خلاف پسر تبهکار ۲ روز بعد از آزادی از زندان
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • بن‌گویر: سال‌ها دربارهٔ ارتش اسرائیل به ما دروغ می‌گفتند
  • خزعلی: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است
  • صدای پای علی دایی در پرسپولیس | شایعه تمدید با اوسمار دروغ است!
  • ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است