Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره افزایش نرخ سود بانکی گفت:در نشست امروز فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی درباره موضوعات مختلف اقتصادی مانند رشد نرخ سود بانکی و تبعات آن بررسی ها انجام شد.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:راه مقابله با حجم بالای نقدینگی، افزایش نرخ سود بانکی نیست چرا که در هر زمانی که افزایش نرخ سود بانکی اتفاق افتاد، مشکلات اقتصادی کشور حل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران،ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، گفت:تیم اقتصادی دولت و بانک مرکزی باید نقدینگی را به سمت تولید هدایت کند و باید فضای فعالیت بخش تولید فراهم شود.

تولید با نرخ سود بانکی 30 درصدی به سامان نمی رسد

نعمتی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، تصریح کرد:در هر صورت باید توجه داشت اگر نقدینگی بصورت صحیحی به بخش تولید هدایت به اشتغالزایی منتهی می شود اما نباید فراموش کرد با نرخ سود بانکی 30 درصدی تولید به سامان نمی رسد.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، گفت: افزایش نرخ سود بانکی توسط برخی از بانک ها غیرقابل توجیه است و باید شورای پول و اعتبار نرخ سود بانکی را تعیین تکلیف کند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، برابر قانون، نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی اسلامی ۸ روز قبل از اخذ رای تا ۲۴ ساعت قبل از برگزاری انتخابات می‌توانند تبلیغات خود را انجام دهند.

در گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

مهدی دهرویه فرماندار گنبدکاووس با اشاره به آغاز تبلیغات برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گفت: ۲۱ سالن برای برگزاری سخنرانی هر دو نامزد، ۶٠ مکان تبلیغاتی برای نصب بنر‌ها و پوستر‌ها در مناطق مختلف شهری و ۵ بیلبورد تبلیغاتی در نظر گرفته شده تا در روند تبلیغات استفاده کنند.

۲۳۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس آماده شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کل کشور در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

براساس قانون افرادی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور نخست در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند.

دیگر خبرها

  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در گنبدکاووس
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم
  • حل نشدن مشکل نرخ تامین مالی برای فعال‌سازی بنگاه‌ها مانع از تحقق جهش تولید است
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد