Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@21:05:19 GMT

تولید بنزین سوپر از هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۳۶۶۰

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، از تولید بنزین سوپر در پالایشگاه های امام خمینی شازند و اصفهان از هفته آینده و سپس توزیع آن خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، زیبا اسماعیلی افزود: به دنبال تولید بنزین سوپر، توزیع این فرآورده نیز از چند روز بعد از آن آغاز خواهد شد.  وی بابیان اینکه بنزین یورو 4 که در حال حاضر مصرف عمده کشور است، از نظر کیفیت تفاوت چندانی با بنزین سوپر ندارد گفت: مصرف بنزین سوپر تنها 3 درصد از کل مصرف بنزین کشور را تشکیل می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پیش از این شرکت ملی پالایش ‌و پخش فرآورده‌های نفتی محدودیت انتقال فرآورده‌های تولیدی تنها از طریق یک خط لوله و همچنین افزایش مصرف بی‌رویه بنزین در ایام تعطیلات تابستان و اولویت قرار دادن تأمین بنزین مصرفی عموم، را علت کاهش تولید بنزین سوپر در پالایشگاه‌های مذکور اعلام کرده بود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بنزین سوپر پالایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت:  چهار هزار و ۲۰۰ خانوار روستایی فاقد گاز طبیعی در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد سکونت دارند که در سال گذشته چهار میلیون و ۵۵۰ هزار لیتر نفت سفید به این خانوارها اختصاص یافت.

 حمید مظفری نژاد افزود :  گسترش شبکه گازرسانی و توزیع الکترونیکی سوخت در بستر سامانه "سدف" با شناخت صحیح مصرف کنندگان واقعی، کاهش ۶۹ درصدی مصرف نفت سفید را در منطقه نسبت به مدت مشابه سال قبل تر به همراه داشته است.

مدیر منطقه سبزوار گفت: هم اینک ۷۴ باب فروشندگی مجاز نفت سفید در منطقه فعالیت دارند که خانوارهای روستایی فاقد گاز طبیعی به راحتی می توانند با مراجعه به نزدیکترین فروشندگی محل زندگی خود نسبت به دریافت سهمیه اقدام کنند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از ۳۷ منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که در قالب سه ناحیه سبزوار، بردسکن و جغتای، تامین و توزیع سوخت در شهرستان‌های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین و جغتای را بر عهده دارد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.

 
 

دیگر خبرها

  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده
  • کسری بودجه حاصل از واردات بنزین در تبصره هدفمندی یارانه های انرژی بودجه 1403
  • رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور جلوتر از افق ۱۴۰۴
  • رشد تولید فرآورده‌های طبیعی در کشور فراتر از برنامه ۱۴۰۴
  • توزیع الکترونیکی گاز مایع در قزوین از فردا
  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • توزیع انسولین قلمی وارداتی از هفته آینده در کرمانشاه
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • مجوز حدود ۱۲ هزار مکمل در کشور برای مصرف
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان