Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با انتشار تصویر یک سرباز از حادثه تروریستی اهواز، از شهروندان درخواست کرد تا این سرباز را شناسایی کنند. آفتاب‌‌نیوز : سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با انتشار تصویر یک سرباز در اینستاگرام خود از شهروندان برای شناسایی او درخواست کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سرباز روز گذشته در جریان حمله تروریست‌ها به مردم اهواز با رشادت جان چند شهروند را نجات داد و آن‌ها را از صحنه حادثه دور کرد.


گفتنی است؛ در حمله تروریستی روز گذشته در اهواز ۲۵ نفر به شهادت رسیدند و ۶۰ نفر نیز مجروح شده‌اند.
منبع: خبرآنلاین کد خبر: ۵۴۷۱۳۳ تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سردار کمالی سرباز حمله تروریستی اهواز سردار کمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌هایی برای انجام اقدامات تروریستی علیه ونزوئلا و مختل کردن انتخابات وجود دارد

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا امروز سه‌شنبه به نیروهای مسلح ملی بولیواری و سازمان‌های اطلاعاتی و ضدجاسوسی این کشور ابلاغ کرد که آمادگی کامل خود را حفظ کنند.

طبق گزارش المیادین، مادورو در یک برنامه تلویزیونی، نقشه های تروریستی طراحی شده توسط لئوپولدو لوپز، رقیب تبعیدی و آلوارو اوریبه ولز، رئیس جمهور سابق کلمبیا برای حمله به ونزوئلا را محکوم کرد.

مادورو گفت: اطلاعاتی دارم مبنی بر اینکه لئوپولدو با تروریست‌های دیگری مانند آلوارو اوریبه ویلز ملاقات کرده و آنها در حال آماده شدن برای حمله به ایالت زولیا (شمال غربی ونزوئلا) هستند.

رئیس جمهور ونزوئلا افزود: ما باید از صلح، ثبات و امنیت در ونزوئلا دفاع کنیم، این تروریست‌ها نخواهند توانست به خرابکاری در کشور ما اقدام و تلاش کنند تا بهبود اقتصادی و انتخابات دموکراتیک ما را که در ۲۸ جولای برگزار می‌شود، مختل کنند.

پیش از این، مادورو با اشاره به فشار‌های خارجی برای تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری این کشور، توطئه چینی آمریکایی‌ها و راستگرا‌ها علیه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را محکوم کرده بود.

رئیس جمهور ونزوئلا با رد فشار بر کشورش گفت: نه به باج خواهی، نه به تهدید، نه به خشونت، نه به امپراتوری آمریکای شمالی.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها در خوزستان تا فردا
  • طرح‌هایی برای انجام اقدامات تروریستی علیه ونزوئلا و مختل کردن انتخابات وجود دارد
  • شنیده شدن صدای چند انفجار در سوریه
  • در سایه پرچم سه رنگ، همراه اشک و لبخند
  • ۸ تروریست از عوامل حمله به کمپ ارتش پاکستان کشته شدند
  • واکنش تند طالبان به حمله هوایی پاکستان در خاک افغانستان
  • حمله غافلگیرانه ارتش سوریه پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور را منهدم کرد + جزئیات
  • گوگل در انتشار ارزش پول مالزی گاف داد
  • حمله تروریستی به ارتش پاکستان ۷ کشته برجای گذاشت
  • عامل خونین‌ترین حمله داعش در مصر، آزادانه در این کشور زندگی می‌کند