Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری-ایرنا- سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری شهروند ساری گفت: بازیکنان تیمش پیش از دیدار با گیتی پسند اصفهان صدرنشین رقابت های فوتسال لیگ برتر شارژ مالی می شوند.

محمد اسماعیل پور عصر روز یکشنبه در حاشیه بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر ساری به خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون به خاطر مشکلات مالی گریبانگیر باشگاه شهروند ساری، هیچ رقمی از مبلغ قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه پیش از انعقاد قرارداد نسبت به تاخیر احتمالی پرداخت ها در نیم فصل اول با بازیکنان صحبت کرد و با توافق دوطرفه قرارداد انجام شد.
سرمربی تیم فوتسال لیگ برتری شهروند ساری اضافه کرد: با شارژ مالی که بزودی از سوی باشگاه شهروند ساری به بازیکنان خواهد شد، آنها بازی محکمی را در سالن سید رسول حسینی در برابر هواداران خود انجام می دهند و امید می رود تا از این صدرنشین امتیاز بگیرند.
اسماعیل پور گفت: بازیکنانش 6 هفته از رقابت های لیگ را با برد پشت گذاشتند و بیشترین برد در خارج از خانه رخ داد و این کار روحیه بازیکنان را برای قرارگیری در برابر تیم های متمول و پرمهره افزایش داد.
وی اضافه کرد: گیتی پسند یکی از تیم های متمول و پرمهره از لحاظ در اختیارگرفتن بازیکنان تیم ملی است و حتی نتیجه مساوی با این تیم و کسب یک امتیاز نیز برای تیم ما امیدوارکننده است.
اسماعیل پور اظهار داشت: تیم شهروند ساری اگرچه از لحاظ پتانسیل مدیریتی و بازیکن سازی نسبت به اکثر تیم های حاضر در لیگ برتر فوتسال در سطح مطلوبی قرار دارد، ولی از لحاظ بنیه مالی به دلیل عدم حمایت مالی از سوی اسپانسرهای خصوصی و دولتی وضعیت خوبی نداشته و نیازمند مساعدت است.
این بازیکن اسبق شهروند ساری معتقد است که اگر شهروند ساری از لحاظ امکانات و تجهیزات ورزشی( سالن استاندارد)، حمایت مالی و معنوی همسطح تیم هایی چون مس سونگون، گیتی پسند و تاسیسات دریایی را در اختیار داشت، قهرمانی در این رقابت ها برای این تیم دور از دسترس نبود.
تیم گیتی پسند که از 10 بازی لیگ برتر فوتسال 25 امتیاز اندوخت، جمعه ششم مهرماه سال جاری میزبان شهروند ساری است که با همین تعداد بازی و 19 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و برد میزبان می تواند زمینه صعود به رده دوم را برای نخستین بار در تاریخ 17 ساله حضور تیم شهروند در فوتسال فراهم کند.
در رقابت های لیگ برتر فوتسال 14 تیم حضور دارند.
6982/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتسال ليگ برتر شهروند ساري شارژ مالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هندزفری بی‌سیم سنهایزر Accentum عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هندزفری بی‌سیم سنهایزر Accentum از بلوتوث 5.3 و فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، هندزفری بی‌سیم سنهایزر Accentum که به تازگی عرضه شده است، از فناوری حذف نویز هیبریدی بهره می‌برد، به طوری که به کاربران اجازه می‌دهد صدای خارجی را حذف کنند یا صدای اطراف خود را بشنوند، این هندزفری دارای سری‌هایی در چهار اندازه است، بنابراین برای کاربران مختلف مناسب و راحت است.

هندزفری بی‌سیم سنهایزر Accentum از بلوتوث ۵.۳ برای اتصال مطمئن پشتیبانی می‌کند و دارای ویژگی‌هایی مانند Bluetooth LE A udio و Auracast برای به اشتراک‌گذاری است؛ این محصول با یک بار شارژ تا هشت ساعت شارژدهی دارد، کیس شارژ آن نیز تا ۲۰ ساعت شارژ را ارائه می‌دهد، همچنین از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند و فقط با ۱۰ دقیقه شارژ تا یک ساعت قابل استفاده است.

در حال حاضر، هندزفری بی‌سیم سنهایزر Accentum برای پیش خرید با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار در دسترس هستند و زمان عرضه آن نیز ۲۱ ماه مه اعلام شده است؛ هندزفری یادشده در رنگ‌های مشکی و سفید وارد بازار شده است.

کد خبر 751634

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ شدند؛ پاداش ۸۰ میلیونی بابت پیروزی برابر ذوب‌آهن
  • حساب دهیاری‌های اردبیل شارژ شد
  • مازندران در دهه کرامت غرق در جشن و سرور می‌شود
  • هندزفری بی‌سیم سنهایزر Accentum عرضه شد
  • توزیع 725 تن کود کشاورزی در ساری
  • علت خوابیدن باتری موتور طرح کلیک چیست و راهنمای کامل تعویض باتری طرح کلیک
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • ۴۷ میلیون افغانستانی را خوشحال کردیم | اینفانتینو هم از صعود افغانستان به جام جهانی هیجان‌زده بود
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد