Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگستری خراسان رضوی از بازداشت یکی از اعضای شورای اسلامی شهر نیشابور ‘در پی توهین به مقدسات و عزاداریهای حسینی’ خبر داد.

دادگستری خراسان رضوی روز شنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی انتشار خبر توهین یکی از اعضای شورای شهر نیشابور نسبت به مقدسات و عزاداران حسینی که موجی از اعتراضات عمومی را به دنبال داشت، دستور لازم توسط رئیس کل دادگستری استان خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی و همچنین دادستان عمومی و انقلاب نیشابور مبنی بر رسیدگی سریع و دقیق به این موضوع صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر این اساس و در پاسخ به درخواست هیاتهای عزاداری، علما، روحانیت و اقشار جامعه و در راستای اجرای وظایف شرعی و قانونی پس از صدور دستور قضایی، فرد هتاک مورد تعقیب قرار گرفت و صبح امروز با صدور قرار قانونی بازداشت شد.

همچنین در اطلاعیه دادگستری خراسان رضوی نوشته شده است: پرونده مذکور در مرحله انجام تحقیقات مقدماتی است و اقدامات بعدی پس از سیر مراحل قانونی اطلاع رسانی خواهد شد.

عضو بازداشت شده شورای اسلامی شهر نیشابور ۲۵ شهریور در یک پست اینستاگرامی در واکنش نسبت به ویدیویی از یک مداحی نسبت به محتوای آن مطالبی را طرح کرده بود که منجر به اعتراض جمعی از شهروندان نیشابوری شد.

شورای اسلامی شهر نیشابور ۹ نفر عضو دارد. مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در فاصله ۱۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

***

خبرگزاری فارس در ۲۶ شریور ۱۳۹۷ نوشت :

ماجرا این بود که مهرداد عضو شورای اسلامی شهر نیشابور که در قسمت نظرات این پست مداحی، جمله‌ای نوشت که دل عزاداران حسینی را لرزاند.

مهرداد که خود را در اینستاگرامش کارشناسی ارشد علوم سیاسی، عضو شورای اسلامی شهر نیشابور، مدیرمسئول هفته‌نامه خیام‌نامه و اصلاح‌طلب معرفی کرده در ذیل این پست نوشت:‌ ” اگر حسین نبود. چطور این‌گونه مردم را تحمیق می‌کردید؟”

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار خراسان رضوی اخبار قوه قضاییه اصلاح طلبان چه کسانی هستند تکرار خاتمی توهین به مقدسات اسلامی جریان اصلاحات عملکرد اصلاح طلبان لیست امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت لیدر جنجالی سپاهان پس از توهین به زنان پرسپولیسی

به گزارش فرارو و به نقل از طرفداری؛ توهین به زنان پرسپولیسی برای لیدر سپاهان گران تمام شد. روز گذشته یکی از لیدر‌های مسن سپاهان حرف‌های عجیبی را در مورد زنان پرسپولیسی بر زبان آورد که ویدیوی آن به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد.

نهاد‌های امنیتی هم با پیگیری هر چه سریع این موضوع، لیدر هتاک را بازداشت کردند و او اکنون در اختیار قانون است.

دیگر خبرها

  • بازداشت لیدر جنجالی سپاهان پس از توهین به زنان پرسپولیسی
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد