Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی دومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری ، علی تقیان دبیر اجرایی دومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری در ارتباط با نقش جوانان در توسعه پایدار شهر اظهار کرد :‌ توسعه پایدار شهری یک مسئله جهانی است که در سال ۱۹۹۰ در کمیسیون محیط زیست سازمان ملل به تصویب رسیده است و ‌سه شاخصه مهم اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و محیط زیست را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : در سال ۹۶ طرحی را  پیشنهاد دادیم که نقش جوانان در توسعه پایدار شهری را بررسی کند و با بومی سازی این طرح و تلاش جوانان فعال استان ، دبیرخانه توسعه پایدار در اصفهان دائمی شد.

دبیر اجرایی دومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری با اشاره به روند برگزاری دومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری گفت : در این گفتمان ۲۳۳ مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد و توسط هیئت داورانی که عضو هیئت علمی دانشگاه های استان هستند بررسی و از ۱۰ مقاله ، به عنوان مقالات برتر در روز همایش تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام مقالات ارسال شده به دبیرخانه توسط جوانان تهیه شده است ، گفت : جوانانی که مقالات خود را برای دبیرخانه ارسال کرده اند سال ها در حوزه توسعه پایدار فعال هستند و به پایداری توسعه اعتقاد دارند.

تقیان اظهار کرد: ما در تلاش هستیم تا مقالاتی که قابلیت اجرایی دارد را به مرحله اجرا برسانیم و حمایت های لازم را انجام می دهیم.

وی با اشاره به برنامه های جنبی دبیر خانه گفت:‌ امسال برنامه های جنبی را در کنار برنامه های اصلی دبیرخانه توسعه دادیم و ۷ برنامه جنبی در حوزه توسعه پایدار را در ۷ روز متوالی برگزار کردیم که با استقبال جوانان همراه بود.

دبیر اجرایی دومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری در پایان اضافه کرد: دومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری مانند دوره گذشته بدون استفاده از بودجه دولت و با استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد با تیم اجرایی کاملا جوان و دور از هرگونه نگرش سیاسی برگزار خواهد شد.

به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی، دومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دوشنبه دوم مهر ماه ساعت ۱۶ در سالن شریعتی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین گفتمان راهبردی نقش جوانان در توسعه پایدار شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات وزارت ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، اولین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار برگزار شد.

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری و مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه  گفت: در حال حاضر در 9 شهر خراسان جنوبی  با جمعیت 333 هزار و 511 نفر که شامل 33 درصد از جمعیت استان می شود محلات هدف مستقر هستند.

مودی با بیان اینکه مجموع مساحت هدف بازآفرینی  در استان 654 هکتار است، افزود: 79 طرح در محلات در دست اقدام است که تاکنون 65 طرح تحویل شده و تعداد 8 طرح در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی آن 94 درصد می باشد. 

همچنین دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری در این جلسه ضمن بیان گزارشی از وضعیت بازآفرینی شهری استان  و پروژه های بند تبصره 11 قانون بودجه 1402 ، سند ملی توانمند سازی و سکونتهای غیر رسمی نیز  ارائه و دراین خصوص بحث و تبادل نطر صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود