Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیروز وزارت امور خارجه آمریکا بیانیه‌ای از جانب هدر نائورت، سخنگوی این وزارتخانه منتشر و اعلام کرد: «ما از گزارش ها درباره حمله افراد مسلح به یک رژه نظامی در اهواز مطلعیم. ما در کنار مردم ایران علیه تازیانه تروریسم اسلامی افراطی می‌ایستیم و در این لحظات هولناک، همدردی‌ مان را با آنها ابراز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایالات متحده آمریکا همه اقدامات تروریستی و مرگ هر انسان بی‌گناهی را محکوم می‌کند».

بی‌بی‌سی فارسی که وارونه جلوه دادن حقایق یکی از ابزارهای همیشگی‌اش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و بی‌اعتماد کردن مردم به آن است، در انتشار خبر بیانیه‌ی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر شیطنت به خرج داد و در سایت خود کلمه تروریسم را حذف کرد و جمله‌ی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا را اینگونه نقل کرد: «ما از مردم ایران در برابر هر گونه حمله گروه‌های اسلامگرای افراطی حمایت می‌کنیم». بی‌بی‌سی فارسی با این اقدام خود هم تروریست‌های دشمن نظام جمهوری اسلامی را تطهیر می‌کند و هم با استفاده از عبارت "گروه‌های اسلامگرای افراطی"، اسلام‌هراسی را رقم می‌زند.

در تصویر زیر می‌توانید تحریف سخنان سخنگوی وزیر امور خارجه آمریکا در بی‌بی‌سی فارسی را مشاهده کنید.

اما همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، وزارت امور خارجه آمریکا در کانال تلگرامی و صفحه توییتر خود و سایر رسانه‌ها از لفظ "تروریسم" استفاده کرده‌ است.

در ساعات پس از انتشار این خبر در سایت بی‌بی‌سی فارسی، بسیاری از رسانه‌های داخلی این اقدام را مورد انتقاد قرار دادند، همین امر باعث تا رسانه‌ی سلطنتی انگلیس برای رفع اتهام از خود متن خبر را تغییر دهد و لفظ "تروریسم" را به آن اضافه کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آرژانتینی توصیه نمود که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

کد خبر 847044 برچسب‌ها ناصر کنعانی وزارت امور خارجه آرژانتین خبر ویژه

دیگر خبرها

  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به حادثه اصفهان
  • ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • پخش زنده| نشست خبری ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه