Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهر فیضه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از تماس مردم روستای ینگیجه با سامانه 125 آتش نشانی بوکان مبنی بر اینکه منزلی در روستای ینگیجه از توابع این شهرستان طعمه حریق شده است، بلافاصله ماموران آتش نشانی ایستگاه شماره 3 فرهنگیان به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند که پس از رسیدن به موقعیت حادثه با قفل بودن درب ورودی آن ساختمان از 2 قسمت داخلی و بیرونی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله با بریدن قفل درب اصلی منزل وارد محوطه ساختمان شده و مشاهده کردند که درب ورودی هال نیز از داخل قفل شده در نتیجه درب را شکسته و به داخل منزل رفتند تا به محل اصلی حریق راه پیدا کرده و اقدام به اطفای حریق کنند.
مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان اظهار کرد: پس از خاموش کردن آتش، آتش نشانان با جسد جوانی 25 ساله مواجه شدند که متاسفانه جان خود را در میان دود و شعله های آتش از دست داده بود.
وی گفت: علت این حادثه و دلیل فوت این جوان توسط ماموران آگاهی نیروی انتظامی در دست بررسی قرار دارد.
به گفته اهالی محل این جوان دارای اختلال حواس بود.
به گزارش ایرنا، روستای ینگیجه در نزدیکی شهر بوکان و در فاصله کمتر از 2 کیلومتری این شهر قرار دارد و یکی از روستاهای مهاجر پذیر این شهر به شمار می رود.
شهرستان بوکان دارای 2 بخش مرکزی و سیمنه بوده و در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آتش سوزی آتش نشانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شعله نیروی انتظامی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  به منظور پیشرفت اصولی و هدفمند جنگل کاری در پارک کوهستانی نالشکینه، مطالعات اولیه تهیه طرح جنگل کاری این مکان با دعوت از مهندسین مشاور دفتر فنی جنگل کاری استان و با بهره از توان فنی کارشناسان شهرداری و بخش خصوصی کلید خورده است.

در این زمینه  اقدامات اولیه با انجام آزمایشات خاک و مطالعات مورفولوژیکی، اقلیمی، اجتماعی و پهنه بندی و برنامه ریزی فاز های اجرایی جنگل کاری نالشکینه بصورت کتابچه طرح جنگل کاری خطوط اصلی و فرعی آغاز و برنامه اجرایی را نیز در افق کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت طرح تعیین خواهد نمود.

فضای سبز شهرداری پیش تر نیز در کمیسیون محیط زیست شهرستان مخالفت خود را با هر گونه اقدام اتفاقی و بدون برنامه جهت نهال کاری در نالشکینه اعلام و برلزوم انجام مطالعات فنی، اقتصادی، اجتماعی و اجرایی قبل از هرگونه اقدام در این راستا تاکید نموده بود.

دیگر خبرها

  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • (ویدئو) اولین تصاویر از آتش‌سوزی در گیلان؛ خانه‌های چوبی شهرک امامزاده ابراهیم (ع) دچار حریق شد
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول