Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: یکی از دستاورد‌های مهم جمهوری اسلامی ایجاد امنیت پایدار برای مردم منطقه است و همین موضوع دشمن را عصبانی کرده است.

میثم شهریاری، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در ارومیه، با اشاره به حمله تروریستی دیروز در اهواز در آستانه ۴۰ جشن سالگی انقلاب اسلامی گفت: اینکه دشمنان قسم خورده‌ این انقلاب بعد از حدود ۴۰ سال، دوباره دست به ترور مردم عادی و حمله به آن‌ها زده اند، نشانه‌ ضعف و یاس دشمنان این انقلاب در تمامی عرصه‌ها است و حال فقط هدف از این کار، ایجاد نا امنی در کشور و به ستوه آوردن مردم از شرایط موجود است؛ که در این زمینه هم به قطع یقین شکست خواهند خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میثم شهریاری با اشاره به اینکه چرا یک عده بعد گذشت ۴۰ سال در داخل، سعی در تطهیر چهره تروریست‌های کودک کش را دارند، تصریح کرد: متاسفانه گاهی در داخل مشاهده می‌شود عده‌ای با دشمنان این انقلاب هم صدا شده اند و حرف‌های آنان را تکرار می‌کنند . اوج این تطهیر ناجوانمردانه را در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ شاهد بودیم که عده‌ای به تطهیر منافقین کور دل دهه شصت پرداختند که در این راستا  مقام معظم رهبری فرمودند: « مراقب باشید جای جلاد و شهید عوض نشود».
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه بیان کرد: متاسفانه عده‌ای سلبریتی‌ بی سواد که حتی یک ساعت مطالعه سیاسی ندارند و ارزنی از شرایط و وضعیت کنونی کشور نمی دانند، به خود اجازه حمایت از این تروریست‌های جنایتکار را می دهند. اینها یا نسبت به این انقلاب و در نهایت نسبت به اسلام عقد و کینه قلبی دارند و یا چون علم و مطالعه کافی ندارند، تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمنان قرار می گیرند و براساس آن اظهار نظر می کنند.

شهریاری با اشاره به هدف اینگونه حملات تروریستی علیه مردم گفت: یکی از دستاورد‌های مهم جمهوری اسلامی ایجاد امنیت پایدار برای مردم در منطقه است. روزی نبوده که در این منطقه جنگی نباشد؛ حال این امنیت بالا که دستاورد نیرو‌های مسلح مقتدر جمهوری اسلامی است، دشمنان قسم خورده‌ این انقلاب را عصبانی کرده است.

شهریاری در ادامه گفت: دشمنان همیشه سعی کرده اند که به امنیت کشور خدشه وارد کنند و هدف آن‌ها هم از حمله به مردم و ایجاد رعب و وحشت در بین آن‌ها،  این است که نظام اسلامی را در حفظ و ایجاد امنیت ناکارآمد جلوه دهند، ولی به همت نیرو‌های مسلح و اطلاعاتی، تاکنون موفق نبوده اند و جمهوری اسلامی از لحاظ امنیت داخلی جز کشور‌های تراز اول جهان محسوب می‌شود.

این فعال دانشجویی در پایان خطاب به دشمنان گفت: به دشمنان قسم خورده‌ این انقلاب میگوییم مردم ایران دشمنان را مایوس خواهند کرد و پرچم این انقلاب را بدست صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله اعظم (عج) خواهند داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترور اهواز حادثه تروریستی حادثه تروریستی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: دفاع از اصول، ارزش‌ها و ارکان انقلاب و نظام با صلابت ادامه خواهد یافت

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه هیچ فرصتی را برای تبیین سیاست‌ها و مواضع اصولی ایران در مجامع بین‌المللی از دست نخواهیم داد، گفت: دفاع از اصول، ارزش‌ها و ارکان انقلاب و نظام با صلابت ادامه خواهد یافت.

 ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امشب (شنبه) اول اردیبهشت با اشاره به بخشی از سخنرانی حسین امیرعبداللهیان در نشست روز پنجشنبه ۳۰ فروردین در نشست شورای امنیت درباره نقش تاثیرگذار و برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار شهید سلیمانی و سردار شهید زاهدی در مبارزه با تروریسم در منطقه تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی هیچ فرصتی را برای تبیین سیاست‌ها و مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی از دست نخواهد داد.

 حسین امیرعبداللهیان در نشست شورای امنیت با بیان اینکه ایران همواره بخش مثبت تحولات منطقه، در تثبیت صلح و امنیت پایدار و از جمله مبارزه با تروریسم بوده است، گفت. ما در تحقق حداکثری امنیت ملی و منافع کشور و امنیت جمعی منطقه حساس غرب آسیا با هیچ طرفی تعارف نخواهیم داشت. 

وی همچنین افزود: زمانی که در مورد امنیت پایدار و ثبات منطقه و مقابله با تروریسم صحبت می‌کنیم، نمی‌توان به نقش بسیار تاثیرگذار و برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مبارزه با تروریسم اشاره نکرد. نمی‌توان از فداکاری سرداران و فرماندهان آن، بویژه سرلشکر قاسم سلیمانی تجلیل نکرد. بی تردید فداکاری سردار سلیمانی و سپاه پاسداران در بازگرداندن آرامش به منطقه و در کمک به دولت و مردم عراق و سوریه زبانزد همگان است. در این چارچوب مستشاران نظامی ضد تروریسم ایران با قدرت به تلاش خود برای نیل به امنیت پایدار منطقه ادامه خواهند داد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • سپاه پاسداران باتکیه‌بر ایمان در راستای امنیت پایدار می‌کوشد
  • ماموریت چندگانه برای برقراری امنیت پایدار
  • سپاه صادق
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • ارتش در جمهوری اسلامی باعث عزت دین و امنیت مردم است
  • کنعانی: دفاع از اصول، ارزش‌ها و ارکان انقلاب و نظام با صلابت ادامه خواهد یافت