Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@08:08:05 GMT

جسد مقنی پیشوایی از عمق چاه خارج شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۴۶۸۰

جسد مقنی پیشوایی از عمق چاه خارج شد

مجید اصغری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عوامل سازمان آتش نشانی شهرداری پیشوا پس از اطلاع از حادثه سقوط یک مقنی در چاه فاضلاب یک منزل مسکونی ، سریعا به محل اعزام و با برپا نمودن کارگاه ، عملیات خارج کردن این فرد را آغاز کردند.
وی افزود: این کارگر تبعه افغانستان به دلیل سقوط در چاه مملو از آب و تخریب شدن دیواره ها حین سقوط ، جان خود را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: به دلیل ریزش دیواره های چاه ، عوامل سازمان آتش نشانی مجبور شدند که دیواره های چاه را مهار کرده و با نصب لوله های سیمانی ، از ریزش مجدد دیواره ها جلوگیری کنند.
اصغری گفت : پس از پنج ساعت تلاش بی وقفه ، نیروهای آتش نشانی موفق شدند که پیکر وی را از عمق چاه خارج ساخته و تحویل پزشکی قانونی دهند.
پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آتش نشانی افغانستان سازمان آتش نشانی شهرداری چاه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، عصر امروز با حضور رییس سازمان صداوسیما ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از نمایندگان این فراکسیون در کمیسیون تلفیق برگزار شد.

در این جلسه، بسیاری از دست‌اندرکاران محافل قرآنی اعم از شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری، کانون‌های فرهنگی و مذهبی و رادیو و تلویزیون حضور یافته و مسایل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

همچنین در این مراسم از عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 6085733 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • عوامل بحران‌آفرین معرفی شوند
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • حامد اصغری در تیم ملی ارتش
  • آتش‌نشانی رشت مانور عملیاتی برگزار می‌کند