Web Analytics Made Easy - Statcounter

     

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ با حضور فرماندار پیشوا، حجت الاسلام باقری امام جمعه، شیرزاد یعقوبی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری، احمد ملایری بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا زنگ بازگشایی مدارس و همچنین زنگ مهر و سلامت در آموزشگاه نرجس پیشوا به صدا درآمد.

عباسی در این مراسم با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز در روز گذشته گفت: دشمنان کوردل نظام هیچ گاه  از دشمنی ها و توطه های خود علیه ملت ایران دست برنمی دارند ولی مردم و نیروهای خدوم نظام جمهوری اسلامی سیلی محکمی بر آنها خواهند زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندار پیشوا با تبریک هفته دفاع مقدس و تبریک سال تحصیلی جدید افزود: کشور به شما دانش آموزان که آینده سازان این کشور هستید نیاز دارد و به وجود شما افتخار می کند.

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه دانش آموزان باید مسلح به سلاح علم و ایمان باشند،گفت: این دانایان هستند که می توانند آینده کشور را بسازند و شرط آینده سازی فاخر، اخلاق است یعنی دانایان بااخلاق می توانند مسیر توسعه کشور را ترسیم کنند.

وی افزود: شما دانش آموزان در سال های آینده در سطح ملی و یا منطقه ای اداره امور مردم را به دست خواهید گرفت ولی برای این کار مهم باید متخلق به اخلاق الهی بوده اخلاق و حُسن سلوک را در در همه کارهای خود مدنظر قرار دهید تا ضمن اثربخشی اقدامات، مورد اعتماد مردم واقع شوید.

امام جمعه پیشوا نیز در این مراسم گفت: در مکاتب دینی و ادیان آسمانی مخصوصا در دین مقدس اسلام تاکید ویژه و ارزشمندی خاصی بر علم و علم آموزی شده است.

حجت الاسلام باقری با اشاره به بیانات امیرالمومنین(ع) در خصوص اینکه علم، قدرت و بزرگی به همراه می آورد، افزود: همان قدر که بر علم و سوادآموزی تاکید شده بر اخلاق و تربیت نیز سفارش فراوان گردیده و هردو بال پرواز انسان به سوی معبود هستند.

وی گفت: تمام مکر و شیطنت های دشمنان به دلیل علم و پیشرفت کشور ماست و نمی توانند این همه پیشرفت را ببینند و عصبانی نشوند.

امام جمعه پیشوا مدرسه را مبنایی برای دانشگاه دانست و افزود: مدرسه زیربنا و مقدمه دانشگاه است و اگر شخصیت فرد در مدارس به خوبی ساخته شود در دانشگاه نیز توفیق حاصل خواهد شد در غیر اینصورت نمی توان توفیق را در دانشگاه ها جستجو کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شهرستان پیشوا زنگ مهر عباسی فرماندار حجت الاسلام باقری امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار پلیس با مردم خیرخواهانه و با مجرمان قاطعانه باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در دیدار با فرمانده انتظامی استان سمنان و جمعی از روسای پلیس های تخصصی این استان با بیان اینکه خدمت برای تامین امنیت کشور و مردم نمونه ای از عبادت است گفت : افزود: پلیس بخاطر ارتباط  با مردم   باید اخلاق نیکو را سرلوحه کار‌ها و ماموریت‌های خود قرار دهد البته اخلاق نیکو بدین معنی است که با خوبان به نیکی و با مجرمان  قاطعانه و مقتدارانه برخورد کند.

وی  تاکید کرد : مهارت گفتگو و  لحن خیرخواهانه داشتن برای پلیس بسیار مهم است، زیرا سبب اصلاح تخلف شهروندی و تقویت جایگاه مردم محوری پلیس در اذهان می شود .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفتار پلیس با مردم خیرخواهانه و با مجرمان قاطعانه باشد
  • بهسازی و بازگشایی مسیر اصلی آبشار یاسوج تا دو روز آینده
  • تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • جاده پلدختر - خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • محور خرم‌آباد - پلدختر ظرف ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود
  • محور پلدختر به خرم‌آباد تا ۲روز آینده بازگشایی می‌شود
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان