Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:39:06 GMT

ترکیب سپیدرود برابر پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۴۸۰۶

ترکیب سپیدرود برابر پرسپولیس مشخص شد

علی کریمی یازده مرد خود برای بازی با پرسپولیس تهران را اعلام کرد و یعقوب کریمی اولین دیدار فیکس خود را برای سپیدرود انجام می‌دهد.

به گزارش “ورزش سه” علی کریمی برای بازی با پرسپولیس تهران ترکیب خود را مشخص کرد. این در حالی است که سپیدرودی‌ها با یک تغییر نسبت به دربی گیلان رو در روی سرخپوشان تهرانی قرار خواهند گرفت و به این ترتیت یعقوب کریمی اولین بازی فیکس خود را برابر پرسپولیس انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکیب سپیدرود به شرح زیر است:


به مانند دربی گیلان کوروش ملکی به عنوان دروازه‌بان نخست سپیدرود به میدان خواهد رفت. این بازیکن در دیدار برابر ملوان بسیار خوب ظاهر شد و چند موقعیت عالی از بازیکنان انزلی‌چی دریافت کرد.


اما یک خط جلوتر و در قلب دفاع  با توجه به نمایش خوب میلاد شیخ سلیمانی و میثم تهیدست باز هم زوج خط دفاعی سپیدرود را این دو تشکیل می‌دهند. میلاد قربان‌زاده به عنوان دفاع راست و امین جوادی مقدم جوان هم به عنوان مدافع چپ فعالیت خواهند کرد.


اما در خط هافبک علیرضا عزت کرامت و محمدرضا مهدوی به عنوان دو هافبک دفاعی سپیدرود کمربند میانی این تیم را در اختیار خواهند گرفت. اما بیشترین تغییر نسبت به مسابقات اول فصل مربوط به چهار مهره تهاجمی سپیدرود است. حسین ابراهیمی با تغییر پست به عنوان هافبک تهاجمی پشت مهاجم مرکزی آن‌ها بازی می‌کند. مهرداد بایرامی به عنوان وینگر راست و یعقوب کریمی هم به عنوان وینگر چپ مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند تا هافبک سابق استقلال تهران اولین بازی فیکس خود در لیگ هجدهم را برابر پرسپولیس انجام دهد.


به مانند دربی ال گیلانو هم محمد غلامی به عنوان مهاجم نوک در ترکیب سپیدرود قرار می‌گیرد. در این میان یک احتمال وجود دارد؛ محمد غلامی جای خود را بایرامی تغییر دهد تا وضعیت مالکیت توپ به نفع سپیدرودی‌ها تغییر یابد.


ترکیب  سپیدرود رشت:


کوروش ملکی، میلاد قربان‌زاده، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی، علیرضا عزت کرامت، حسین ابراهیمی، یعقوب کریمی، مهرداد بایرامی و محمد غلامی


این دیدار فردا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

سپیدرود رشت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی

به گزارش ورزش سه، تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار میگیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمزها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

علاوه بر بیرانوند، پرسپولیس دو غایب شاخص دیگر نیز خواهد داشت. سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر تکنیکی سرخپوشان برای این تیم با پرسپولیس به اراک سفر نکرده‌اند.

در خط دفاعی اما پرسپولیس تغییر خاصی نخواهد داشت و دو مدافع کناری، دانیال اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن خواهند بود. دانیال باتوجه به محرومیت از بازی بعدی حالا انگیزه زیادی دارد تا خود را در این بازی نشان دهد.

گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی مدافعان مرکزی پرسپولیس هستند و امیدوار به درخشش در این بازی خواهند بود تا کابوس بازی لیگ برتر در اراک تکرار نشود.

خط میانی مسعود ریگی را به عنوان هافبک دفاعی در خود دارد. جلوتر از او، سروش رفیعی به همراه محمد خدا بنده لو بازی میکند تا پرسپولیس دو هافبک بازیساز در ترکیب داشته باشد.

همچنین مهدی ترابی و اوستون اورونوف وینگر چپ و راست پرسپولیس هستند. ترابی در این بازی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود.

عیسی آل کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها انتخاب اوسمار در این دیدار حساس خواهد بود و باید دید که مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدا بنده لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد