Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

محمد رحیمی در مورد وضعیت استقلال خوزستان، گفت:‌ در هیأت مدیره بحث‌های خوبی شده است. به دنبال این هستیم که از بحث تیم‌داری خارج شویم و شکل باشگاه بگیریم. تیم بسیار بی حاشیه کار می‌کند و دنبال این هستیم که مسائل پایه‌ای را فراهم کنیم. این معضلات از قبل بوده است و این مسئله مربوط به بحث امیر سلطانی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مباحث مختلفی مطرح شده است و به دنبال این هستیم که تراز مالی را حل کنیم و بدهی‌ها را به صورت اولویت بندی پرداخت کنیم. بدهی‌های خارجی در اولویت است تا با جرایم کسر امتیاز رو به رو نشویم.

* از انتقال دلفی درآمد خوبی کسب می‌کنیم

وی افزود: بحث نقل و انتقال یونس دلفی در پیش است که درآمد خوبی نصیب باشگاه می‌شود و سعی می‌کنیم این پول را به بدهی‌ها اختصاص دهیم تا در ادامه با برنامه بهتر بتوانیم از وضعیت تیمداری خارج شده و به سمت باشگا‌ه‌داری برویم. با یکی دو اسپانسر توافق کردیم تا بعد از هفته هشتم در خدمت این دوستان باشیم. این یک قدم خوب است، از باشگاه‌هایی هستیم که کمترین هزینه را کردیم. امیدواریم این اسپانسرها در ادامه به باشگاه کمک کنند. از لحاظ پرداختی عقب نیستیم. قرار شده بعد از هر پیروزی پاداش پرداخت کنیم که این اقدام قبل از بازی با ذوب آهن برای دیدار با سپیدرود انجام شد.  برای پاداش بازی با ذوب آهن هم اقدام می‌کنیم. آکادمی به صورت رسمی نداشتیم و قصد داریم یک آکادمی به شیوه درست و قابل استفاده داشته باشیم. می‌توانیم از این طریق به اهدافمان برسیم. از تجربیات پیشکسوتان استفاده می‌کنیم. باید اتاق فکری تشکیل شود تا شرایط به خوبی دنبال شود. هر هفته جلسه هیأت مدیره برگزار می‌شود تا با برطرف کردن مشکلات و ایجاد شرایط خوب تیم را به سمت جلو هدایت کنیم. استقلال خوزستان می‌تواند به موفقیت برسد و عملکردی که از تیم دیدیم نوید بخش آن است که می‌توان به جایگاه بهتری رسید.

* هواداران پشتیبان اصلی ما هستند

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان در ادامه یادآور شد: از هوادارن می‌خواهیم پشتیبان ما باشند. آنها حامی اصلی ما هستند. مسئولان استانی هم به حمایت خود ادامه دهند تا این شرایط خوب تداوم داشته باشد.

* قصد داریم با پول دلفی بدهی‌مان را پرداخت کنیم

رحیمی در مورد میزان بدهی استقلال خوزستان و اینکه گفته می‌شود باشگاه  حدود 6-7 میلیارد بدهی دارد، تصریح کرد: بدهی‌ها کمتر است. ما با رویکرد خاص و ثباتی که می‌خواهیم ایجاد کنیم قصد داریم با پولی که بابت انتقال دلفی به دست می‌آوریم بدهی‌ها را صفر کنیم.

* پیشنهاد کردیم یک فرد حقوقی به باشگاه اضافه شود

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان در مورد بدهی‌های خارجی این تیم گفت: یکی دو پرونده خارجی داریم که امیر سلطانی بیشتر در جریان این مسئله قرار دارد. پیشنهاد کردیم یک فرد حقوقی را به باشگاه اضافه کنیم تا ظرف این دو سه هفته این مشکل را حل کنیم. جای نگرانی نیست و دنبال حل این موضوع هستیم.

* در مورد بانوان این هفته تصمیم می‌گیریم

وی در مورد وضعیت تیم بانوان استقلال خوزستان، خاطرنشان کرد:‌ علاقمند هستیم به فعالیت در بخش بانوان ادامه دهیم. بانوان جزوی از ورزش هستند. در این مورد مشکل بودجه داریم. باشگاه بودجه کمی دارد و این مسئله در دست بررسی است. این هفته تصمیم می‌گیریم که در لیگ باشیم یا نه. ما علاقمندیم که این کار را انجام دهیم اگر با اسپانسر جدید به توافق برسیم و بتوانیم بخشی از هزینه‌ را تامین کنیم شاید در بخش بانوان شرکت کنیم. البته شاید در این هفته  بعد از بررسی‌هایی که می‌کنیم به این نتیجه برسیم که در بخش بانوان شرکت نکنیم.

*  انتقال دلفی برای دو طرف مفید است

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان در مورد اینکه بحث انتقال دلفی به کجا انجامید،‌ عنوان کرد:  در تلاش هستیم تا این مشکل را حل کنیم. ظرف این یکی دو هفته با حل موضوع روادید دلفی اقدام لازم صورت می‌گیرد. این انتقال هم از لحاظ مادی برای باشگاه و از لحاظ فنی برای پیشرفت این بازیکن بسیار موثر خواهد بود. دلفی هم در جریان امر است و امیدواریم قدم مثبتی برای باشگاه و این بازیکن در همین راستا برداریم.

* برای تمدید قرارداد یزدی زود است

رحیمی در مورد مطرح شدن بحث تمدید قرارداد داریوش یزدی، اظهار داشت: برای این کار زود است. ما از یزدی راضی هستیم و کار بزرگی انجام داده است. در جایگاه خودم و همچنین سایر اعضا تا آخرین لحظه کنار او هستیم و حمایت خواهیم کرد. یک مربی تحصیل کرده جوانان و با دانش است که باید حمایت شود. با امکانات و شرایط موجود بهترین نتیجه را کسب کرده است. خیلی خوب است که او تمدید کند و سالیان سال کنار باشگاه باشد. او بسیار بی حاشیه است و برای ادامه همکاری علاقمند هستیم.

* از غفوری  و پهلوانی تشکر می‌کنم

وی در مورد اینکه آیا امسال بودجه‌ای برای باشگاه در نظر گرفته شده است، گفت: بله بودجه در نظر گرفته شده و خیلی حمایت کردند. از کسری غفوری و پهلوانی تشکر می‌کنم. آنها با نگاه ورزشی کنار باشگاه بودند و از آنها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه، دو ، یک «آشپز شو»

  برنامه‌ای که درقالب یک جشنواره به معرفی سوغات وغذاهای بومی ومحلی شهرها و استان‌های کشورمان پرداخت. از ویژگی‌های این برنامه طبخ غذاهای محلی در فضای استودیویی تولید برنامه بود.همچنین حضور کارشناس طبخ غذا از همان استان و آموزش پخت غذا بیننده شبکه نسیم را پای تلویزیون نشاند که تا پایان برنامه آن را دنبال کند.‌آشپز شو برنامه‌ای است که با هدف آشنایی بینندگان بافرهنگ غذاهای محلی مناطق مختلف کشور‌مان تولید شد.درواقع این برنامه مسابقه‌ای است که به بهانه آن، شرکت‌کنندگان در مسابقه با پخت غذاهای محلی منطقه خود با یکدیگر به رقابت می‌پرداختند و به‌نوعی می‌توان گفت که این برنامه در کنار ساختار رقابتی، به معرفی فرهنگ غذاهای محلی مناطق مختلف ایران پرداخت وتلاش کرد برنامه‌ای سرگرم‌کننده و مفید برای اوقات فراغت مخاطبان شبکه نسیم رسانه ملی هم‌باشد.رامین کرم یزدی، تهیه‌کننده برنامه درگپ و گفتی با ما درباره تولید و پخش این برنامه توضیحاتی داد که می‌خوانید. 
   
مسابقه آشپزی ایرانی
آشپزی از آن دست موضوعات جذاب است که هم آثار نمایشی حول محور آن ساخته شده و هم‌پایه مسابقه و برنامه‌های رقابتی قرار‌گرفته است. رامین کرم یزدی، تهیه‌کننده برنامه « آشپز شو‌» شبکه نسیم در خصوص هدف از تولید این برنامه به «جام‌جم» می‌گوید‌: ‌آشپز شو در ابتدا یک ایده و فکر خام بود که طبق نظر جمعی برای پوشش تصویری جشنواره مردمی « آرمان و شهر رمضان » در نظر گرفته شده بود اما همین ایده خام، جرقه‌ای در ذهن‌مان ایجاد کرد که وقتی این جشنواره قرار است به معرفی سوغات و دست‌سازه و غذاهای محلی کشورمان‌(‌ایران‌) بپردازد چرا ما هم یک برنامه هیجانی در قالب مسابقه نداشته باشیم لذا تصمیم براین شد که برنامه‌ای تحت عنوان ‌آشپز شو‌ تولید شود. 
     
هرشب همراه با یک استان 
در این برنامه هر شب غذای یک استان معرفی شد.  کریم یزدی در این باره می‌گوید: برای این‌که این برنامه همراه با جذابیت باشد تصمیم گرفتیم هرشب یک استان‌ یا شهرستان به همراه کارشناس آشپزی آن شهر و استان مهمان برنامه آشپز شو باشند و یک غذا را برای شرکت‌کنندگان برنامه معرفی کنند تا شرکت‌کنندگان در مسابقه آن غذا را در همان محل دکور برنامه که در پارک لاله قرار داشت، طبخ کنند و در واقع هدف اصلی ما در مرحله اول آشنایی ویژه‌تر و پررنگ‌تر فرهنگ غذا در ماه مبارک رمضان و عید نوروز بود و از طرفی هم ایجاد یک فضای شاد در بین حاضران در این برنامه در پارک لاله و بیننده‌های شبکه نسیم که به لطف الهی رقم خورد و بازتاب خوبی داشت. 
   
در ۲۳ قسمت آشپزشو 
تولید برنامه آشپز شو‌ از۲۶‌اسفند ماه۱۴۰۲ آغازشد.این برنامه ۲۳‌قسمت است.آخرین قسمت برنامه ۲۲فروردین۱۴۰۳ ضبط‌ شد. کریم یزدی توضیح می‌دهد: از ویژگی‌های برنامه‌ آشپز شو‌ آشنایی مخاطبان با فرهنگ و آداب و رسوم اقصی نقاط کشورمان است؛ در این برنامه علاوه بر پلاتوهای محتوایی که مجریان آن را ارائه می‌دهند، بیشتر در زمینه شناخت مخاطبان از اسم، تاریخ و آداب و رسوم مختلف شهر مهمان هم تلاش کردیم و شرکت‌کنندگان در فواصل مختلف و مراحل مختلف به طبخ غذا پرداخته و با هم رقابت می‌کردند و از طرفی برای انرژی بیشتر و هیجان مسابقه، بخش بازی چالشی را طراحی کردیم که با حضور شرکت‌کنندگان انجام می‌شد و در امتیاز‌بندی آن گروه تأثیر داشت.  وی می‌افزاید: همچنین در فواصل مختلف برنامه ‌آشپز شو‌ از خوانندگان محلی که مربوط به همان استان مهمان بوده، دعوت کردیم و یکی، دو موزیک ویدئو در همان فضای برنامه ضبط کردیم که به صورت پلی‌بک پخش شده‌اند. 
   
جذابیت با اقوام ایرانی 
تهیه‌کننده برنامه عنوان می‌کند: چون برنامه ما هرشب متعلق به یک استان بود طبیعتا کارشناس آشپزی و خواننده برنامه از همان شهر حضور پیدا می‌کردند اما شرکت‌کنندگان بیشتر به صورت فراخوانی و بعضا از افراد حاضر در پارک لاله تهران بودند که از طریق سامانه پیامکی ما، برای حضور در مسابقه‌ آشپز شو‌ ثبت می‌کردند، همین تنوع شرکت‌کننده باعث شد که ما بعضی شب‌ها چندین اقوام مختلف از ایران را با هم روی صحنه داشته باشیم اعم از لرزبان، ترک زبان، گیلک زبان و ... که این امر جذابیت بیشتری به برنامه‌ آشپز شو‌ می‌داد و فضا را پویا‌تر و شادتر نشان می‌داد. 
   
اهمیت به غذاهای بومی 
این تهیه‌کننده درباره نقطه تمرکز برنامه بیان می‌کند: بیشتر تلاش ما در آشپز شو‌ انتقال فرهنگ و آشنایی بیشتر مردم از غذاهای بومی ایران بود و باید به این نکته هم اشاره کنم که گر چه ما در کنار پرداختن به غذاهای محلی‌ ایران در حوزه کشورهای مسلمان هم موفق شدیم دو برنامه را به کشورهای هندوستان و فلسطین اختصاص دهیم اما در کل هدف برنامه آشپز شو، شناخت بیشتر کشورمان در زمینه‌ای متفاوت و کمتر کار شده غذا و خوراک محلی از دریچه تلویزیون بود که موفق شویم فرهنگ غذا و آداب و رسوم آن را در ایران برای مخاطبان به نمایش بگذاریم.کرم‌ یزدی همچنین ادامه می‌دهد: سعی کردیم از حوزه آشپزی خیلی دور نباشیم و در امتیازهایی که سرآشپز قرار بود به گروه‌ها اختصاص دهد، استانداردهای اصلی این حیطه را هم رعایت کردیم مثل تمیزی میز کار، رعایت اصول بهداشتی شرکت‌کننده‌ها در حین مسابقه، سرعت عمل، چیدمان نهایی غذا و مزه غذا که به درستی در این برنامه انجام‌شد. ‌

آمادگی تولید فصل‌های بعدی 
کرم یزدی می‌گوید: فصل اول برنامه‌ آشپز شو‌ که روی آنتن شبکه نسیم سیما رفت، مخاطب‌پسند بود و استقبال خوبی از این برنامه شد و چنانچه درخواستی از سوی مدیران شبکه و رسانه ملی مبنی بر تولید فصل‌های بعدی به ما اعلام شود، آمادگی تولید فصل‌های بعدی را هم داریم، چرا که از بازخوردهای مثبتی که از سوی مردم نسبت به این برنامه داشتیم ما را دلگرم و امیدوار کرد تا بتوانیم فصل‌های بعدی‌ آشپز شو‌ را بسازیم.گفتنی است که رامین کرم یزدی به‌عنوان تهیه‌کننده تلویزیونی تولید آثاری چون ‌« ویتأمین خ» و «هاونگ‌» (‌شبکه نسیم‌) و برنامه‌ « مادر کودک» (‌شبکه سلامت سیما) را در کارنامه هنری خود دارد. 

دیگر خبرها

  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور
  • مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور 
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • یزدی‌ها منتظر آبگرفتگی معابر سطح شهر باشند
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران