Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:31:32 GMT

زنگ ایثار و شجاعت مهر در بوکان نواخته شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۴۹۰۴

زنگ ایثار و شجاعت مهر در بوکان نواخته شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر آموزش و پرورش بوکان در این مراسم که فرماندار و امام جمعه این شهرستان نیز حضور داشتند، گفت: در سال تحصیلی جدید در این شهرستان 365 مدرسه با یک هزار و 700 کلاس درس، پذیرای 42 هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی هستند.
سلیمان مام عزیزی با اشاره به اینکه امسال 2 هزار و 700 معلم نیز در امر تعلیم و تربیت این دانش آموزان مشارکت دارند، ادامه داد: امسال 55 کلاس درس با اعتبارات دولتی و با همکاری مجمع خیران مدرسه ساز در بوکان افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: احداث 52 کلاس درس نیز با اعتبارهای دولتی و با کمک خیران مدرسه ساز بوکان آغاز شده که به تدریج در سال جاری به بهره برداری می رسد.
مام عزیری اضافه کرد: امسال ساخت چهار چمن مصنوعی فوتسال در حوزه آموزش و پرورش بوکان با اعتبار 500 میلیارد ریال آغاز شده که 2 چمن مصنوعی فوتسال آن آماده بهره برداری است.
وی از کسب رتبه نخست آموزش و پرورش بوکان در جذب نوآموزان در استان خبر داد و گفت: مهم ترین برنامه این اداره جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان است.
فرماندار بوکان نیز با تبریک سال جدید تحصیلی، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به خانواده حادثه دیدگان اهواز در اقدام تروریستی روز 31 شهریور این استان، گفت: مدرسه فرصتی یکسان را برای همه دانش آموزان ایجاد می کند و دانش آموزان باید از این فرصت به نحو شایسته استفاده کنند.
جمال خسروی ادامه داد: معلمان شیوه درست اندیشیدن را به همه دانش آموزان می آموزند و این شیوه فکر کردن در طول عمرشان در ذهن همگان باقی خواهد ماند.
وی با اشاره به اهمیت تربیت و پرورش انسان های سالم در جوامع امروزی گفت: با تربیت انسان های سالم و بانشاط در مدارس باید فضایی سرشار از امنیت روانی و خاطره انگیز با رشد مسئولیت پذیری که جامعه به شدت به آن نیاز دارد، را فراهم سازیم.
امام جمعه بوکان نیز با اشاره به اهمیت علم و علم آموزی، گفت: در دین اسلام به تعلیم و تربیت اهمیت فراوانی داده شده است از این رو همه دانش آموزان باید در این راه تلاش مضاعفی داشته باشند.
ماموستا ملاعباس احمدی ادامه داد: تعلیم و تربیت باید با اخلاق حسنه و تقوای الهی همراه باشد تا متعلم هم در دنیا و هم در آخرت سعادتمند شود.
به گزارش ایرنا، در این مراسم پیام وزیر آموزش و پرورش نیز به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید قرائت شد.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آموزش و پرورش جامعه دین فوتسال وزیر آموزش و پرورش رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در شهرضا
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان