Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی شادلو نایب رئیس اتحادیه باغداران در گفت و گو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به اینکه قیمت محصولات کشاورزی تابع عرضه و تقاضاست،اظهار کرد: تولید گوجه فرنگی در اقلیم های مختلف سردسیری،نیمه گرمسیری و گرمسیری صورت می گیرد که در برخی موارد قیمت محصول به سبب جابه جایی منطقه و شرایط جوی دستخوش تغییر و تحولاتی در بازار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ماه های اخیر بارش های شدید در کنار برخی مشکلات نظیر آفات و بیماری ها ،تولید گوجه فرنگی را تحت تاثیر خود قرار داده است اما خوشبختانه با وجود شرایط مساعد کشت در مناطق اقلیمی نیمه گرمسیری جای هیچ گونه نگرانی مبنی بر کمبود و افزایش قیمت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:نرخ هر کیلو گوجه فرنگی به ۷۵۰۰ تومان رسید 

شادلو از برداشت انبوه گوجه فرنگی در مناطق نیمه گرمسیری خبر داد و گفت: با توجه به فراوانی تولید گوجه فرنگی در مناطق نیمه گرمسیری پیش بینی می شود که از ۱۵ مهرماه گوجه فرنگی با کیفیت و قیمت مناسب در بازار عرضه شود.

نایب رئیس اتحادیه باغداران در پایان تصریح کرد: با توجه به آنکه ملاک قیمت محصولات کشاورزی عرضه و تقاضاست،از این رو پیش بینی می شود که طی چند روز آینده قیمت گوجه فرنگی به نرخ های قبل در بازار باز گردد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهادکشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس در مناطق گرمسیری کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما: شهنام عرشی گفت: طرح آزمایشی واکسیناسیون پنوموکوک در اواخر سال گذشته در بندر خمیر در استان هرمزگان از اواخر سال گذشته آغاز شده است، در حال حاضر این واکسن‌ها تامین شده است و تا ۱۰ روز آینده عملیات تزریق برای کودکان انجام خواهد شد.
وی افزود: تزریق واکسن پنوموکوک سالانه از یکهزار و ۵۰۰ مرگ و واکسن روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری کودکان جلوگیری خواهد کرد.
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: پس از ۱۰ سال از تصویب ورود این واکسن‌ها به برنامه واکسیناسیون ملی، خوشبختانه از اواخر سال گذشته با تامین و خریداری آنها فراهم شده و امیدواریم طی ماه‌ها و سال‌های آتی تولید داخلی دو واکسن پنوموکوک و روتاویروس را شاهد باشیم.
وی تاکید کرد: واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی و همچنین واکسن پنوموکوک در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و امیدواریم از سال آینده تولید داخلی این واکسن در کشور انجام شود.

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • میزان تولیدات کشاورزی دهلران در سال ۴۲۵ هزار تن است
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • خرید توافقی گوجه فرنگی صنعتی در استان بوشهر
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی در میادین میوه و تره‌بار
  • چهارمین هاوینگ بیت کوین انجام شد
  • شروع واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس در مناطق گرمسیری کشور
  • خیانت «پادشاه گوجه فرنگی» به فلسطین