Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@00:48:54 GMT

پیام تسلیت "فواد معصوم" به روحانی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۴۴۹۳۵

رئیس‌جمهور عراق حمله تروریستی اهواز را به رئیس‌جمهور ایران تسلیت گفت و این حادثه را محکوم کرد. ناطقان: در پی اقدام تروریستی روز (شنبه) 31 شهریور ماه در مراسم رژه نیروهای مسلح در شهر اهواز که به شهادت 25 نفر و زخمی شدن 70 تن دیگر منجر شد، علاوه بر پارلمان و برخی شخصیت‌های سیاسی عراق، «فواد معصوم» رئیس‌جمهور عراق هم این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


المیادین در این خصوص گزارش داد که «فواد معصوم» رئیس‌جمهور عراق امروز یکشنبه با ارسال پیامی تسلیت‌آمیز به حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران، حادثه حمله تروریستی اهواز را محکوم کرد.
همسایگان ایران مثل عراق (احزاب و بخش‌های مختلف دولت مثل وزارت کشور و خارجه)، لبنان (احزاب و حزب‌الله و دولت)، کویت، قطر، برخی احزاب یمنی و جنبش انصارالله یمن، احزابی بحرینی، عُمان، سوریه، ترکیه، جنبش‌های فلسطینی (حماس، جهاد اسلامی و...)، پاکستان، افغانستان، ارمنستان، آذربایجان تاکنون به ایران تسلیت گفته و این حادثه تروریستی را محکوم کرده‌اند.
آمریکا، انگلیس، فرانسه، اتریش، اسپانیا، نروژ، روسیه، بلاروس، سوئد، کره جنوبی و بولیوی از جمله کشورهای خارج از منطقه هستند که یا همدردی کرده‌اند یا علاوه بر آن، حادثه تروریستی را محکوم نیز کرده‌اند.
گردان‌های حزب‌الله عراق نیز، طی بیانیه‌ای حمله تروریستی روز گذشته در اهواز را محکوم و تاکید کرد که عربستان با چراغ سبز آمریکا، پشت این حمله قرار دارد.
بر اساس این بیانیه، رژیم سعودی با حمایت و تسلیح گروه‌های انحرافی ضد انقلاب اسلامی ایران از جمله گروهک تروریستی «الاهوازیة» مرتبط با حزب منحله بعث عراق، نقش خرابکارانه و خصمانه‌اش را ایفا می‌کند. اطلاعات به دست آمده نیز نشان می‌دهد که مسئولیت این حمله تروریستی با گروهک الاهوازیه و به دستور مستقیم رژیم سعودی بوده است.
منبع: فارس برچسب ها: فواد معصوم ، تسلیت ، عراق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فواد معصوم تسلیت عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی

امتداد - دکتر محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت جناب آقای دکتر پرویز داوودی اقتصاددان برجسته و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، متن پیام دکتر فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی به شرح ذیل است:


إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر ناگوار درگذشت استاد ارجمند جناب آقای دکتر پرویز داوودی اقتصاددان و از مدیران خدوم کشور در جایگاه‌ها و قوای مختلف موجب تأثر و تألم گردید.

اینجانب از طرف خود و همکاران نظام بانکی جمهوری اسلامی ایران، فقدان این مدیر دلسوز و استاد بزرگ اقتصاد را به خانواده محترم و داغدار آن مرحوم، اساتید اقتصاد، همکاران و دانشجویان ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان و بستگان ارجمند، صبر و شکیبایی و سلامتی مسئلت دارم.

محمدرضا فرزین
۳۰ فروردین ۱۴۰۳

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس‌کل بانک مرکزی در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت معاون اول رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رئیس جمهور ایران
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده