Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - فروش بليت الكترونيك بازی دربی 88 از ساعت 9 صبح روز دوشنبه آغاز خواهد شد و هواداران مي‌توانند برای تهیه بلیت این دیدار به سايت www.gishe3.com مراجعه كنند.

به گزارش وب‌سایت نود و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به فراهم شدن امکان خریداری الکترونیک بلیت بازی‌های پرسپولیس که به منظور رفاه حال هواداران انجام شده است، امکان خرید بلیت بازی با استقلال (دربی 88) در چارچوب دیدارهای لیگ برتر از ساعت 9 صبح روز دوشنبه از طریق سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Gishe3.com فراهم خواهد بود.

هواداران در صورت در اختیار داشتن کارت بانکی دارای رمز دوم می‌توانند با مراجعه به این سایت نسبت به خرید بلیت بازی در جایگاه مورد نظر خود اقدام نموده و ضمن ارایه کد ملی خود پس از تکمیل فرایند خرید، کد پیگیری دریافت نمایند.

هواداران به منظور حضور در ورزشگاه حتما باید «اصل کارت ملی» خود را همراه داشته باشند تا بلیت بازی تحویل آنها شود.

گفتنی است؛ هر فرد می‌تواند با کارت ملی مربوط به خود که با شماره ملی آن بلیت خریداری شده است در ورزشگاه حضور پیدا کند.

1870

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال داخلی لیگ برتر ایران دربی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا

آفتاب‌‌نیوز :

مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌ همراه راهنمای شرکت در آزمون تا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال است.

داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند، دارای دو کارت هستند.

 برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

 آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آنونس رسمی «مست عشق» رونمایی شد
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!