Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در هفته پنجم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا ۳ بازی به صورت همزمان برگزار شد که در یکی از این بازی‌ها رم شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در هفته ۵ رقابت‌های سری‌آ ایتالیا تیم‌های عصر امروز (یکشنبه) ۳ بازی به صورت همزمان از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز شد که در پایان نتایج زیر به دست آمد:

بولونیا ۲ - رم صفر

کیه‌وو صفر - اودینزه یک

لاتزیو ۴ - جنوا یک

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر سری آ ایتالیا رم لاتزیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم

به گزارش ورزش سه، از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم مس رفسنجان و فولاد خوزستان امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که جدال نمایندگان صنعتی فوتبال ایران می‌تواند برای تیم‌های قعرنشین بسیار حائز اهمیت باشد.

محرم نوید کیا که توانسته از مس رفسنجان تیم بهتری نسبت به نیم فصل اول بسازد، حالا تیمش را برای جدال مقابل فولاد آماده کرده و ترکیب ابتدایی این تیم به شرح زیر است: حامد لک، محمد نژاد مهدی، رامتین سلیمان زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمد مهدی محبی و سجاد شهباززاده.

مس رفسنجان با تغییری که در کادرفنی خود در نیم فصل داشت، شرایط بهتری پیدا کرده و جالب اینکه بدانید محرم نویدکیا همچنان توانسته رکورد شکست‌ناپذیری خود در جمع نارنجی‌ها را حفظ کند. البته نکته عجیب نتایج مس اینکه این تیم سه بازی اخیر خود را با تساوی دو بر دو به پایان رسانده و باید دید شاگردان محرم بالاخره نتیجه دیگری کسب خواهند کرد یا نه.

دو تیم هفت‌ بار در تاریخ لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که مس سه بار برنده بوده و فولاد فقط یک بار موفق به کسب سه امتیاز شده است. با این وجود سرمربی تیم اهوازی یعنی عبدالله ویسی در سه تقابل خود با رفسنجانی‌ها بازنده نبوده و باید دید در اولین تقابل با محرم نویدکیا چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!
  • مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم
  • زنگ خطر مدیریتی برای فولاد در صورت شکست مقابل مس
  • بازگشت برزیلی‌ها به غمگین‌ترین جایگاه جدول
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شده