Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - لیونل مسی امشب در مقابل ژیرونا به باسابقه ترین خارجی تاریخ لالیگا تبدیل خواهد شد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از مارکا، فرانک رایکارد در روز 16 اکتبر 2004 و در روزی که تیمش در دربی کاتالونیا از اسپانیول پیش بود، تصمیم گرفت با ایجاد تغییری در دقیقه 82، لیونل مسی را وارد میدان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن لحظه بود که یک اسطوره در لالیگا متولد شد.

لئو مسی آرژانتینی بعد از آن 421 بازی دیگر هم انجام داد و حال با یک بازی دیگر می‌تواند به تنهایی با 423 بازی به رکورد بیشترین بازی انجام شده در لالیگا توسط یک بازیکن خارجی دست یابد. او هم اکنون این رکورد را به طور مشترک با 422 به همراه دنی آلوز در اختیار دارد. آلوز برزیلی البته این 422 بازی را برای دو تیم سویا (175 بازی) و بارسلونا (247 بازی) انجام داده اما مسی به جز بارسلونا پیراهن تیم دیگری را نپوشیده است.

رکورد کسی در این 422 بازی، 320 برد، 66 تساوی و 36 شکست است. لئو هم چنین با 386 گلی که در طول این 15 فصل به ثمر رسانده، بهترین گلزن تاریخ این لیگ نیز محسوب می‌شود

7712

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی بارسلونا اختصاصی لالیگا لیونل مسی دنی آلوز جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۴۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان دادم که ژاوی باید دوباره به من اعتماد کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لالیگا روبروی کادیز به میدان رفت و موفق شد این تیم را با گلی که فلیکس وارد دروازه حریف کرد از پیش رو بردارد و سه امتیاز مهمی را در آستانه دیدار برابر رئال مادرید به دست آورد. 

فلیکس برخلاف چند هفته ابتدایی که به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوسته بود، در چند هفته اخیر فرصتی برای حضور در ترکیب اصلی تیمش پیدا نکرده و از این موضوع ناراحت بود اما حالا امیدوار است که با درخشش در این بازی شرایط برایش تغییر کرده باشد. 

این ستاره پرتغالی پس از پایان بازی شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم، چه در ترکیب اصلی باشیم و چه نه. البته که وقتی از اول بازی کنید فرصت بیشتری برای اثبات خودتان دارید. ما تا آخر به این تیم باور داریم و تا جایی که ممکن باشد برای قهرمانی در لالیگا خواهیم جنگید. 

مهم‌ترین اتفاق کسب پیروزی بود و ما توانستیم این کار را انجام دهیم. حالا باید به بازی روز سه‌شنبه فکر کنیم. من به سرمربی نشان دادم که او می‌تواند روی من حساب کند، درست مثل کاری که اوایل این فصل کرد. با احترام به کادیز باید بگویم که ما وسط مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر پاریس هستیم. استراحت نکردن سخت است اما خوب رقابت کردیم.»

دیگر خبرها

  • راه موفقیت بارسلونا با داداش ژاوی
  • نشان دادم که ژاوی باید دوباره به من اعتماد کند
  • خلاصه بازی بارسلونا و کادیز + فیلم
  • خلاصه بازی کادیز 0-1 بارسلونا (لالیگا - 2023/24)
  • پیروزی اقتصادی بارسلونا پیش از سفر به مادرید
  • نصف رئال، یک گام به فتح لالیگا نزدیک شد
  • رئالی ها به مراتب سخت تر، اما با برد به سیتی رسیدند
  • کادیز - بارسلونا؛ ترکیب رسمی
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید 3-1 ژیرونا (لالیگا اسپانیا - 2023/24)
  • اتلتیکو مادرید - ژیرونا؛ ترکیب رسمی